Bildekal..

Sv: Bildekal..

Har också hittat typ en sådan där det stå "Hund i bil" fast det är modell "övningskörning" sådan där med magnet.

Oh, denna ska jag ha på min grind. :D

fs_9861.jpg

Det lär hålla ovälkomna borta. :cool:

*KL*

Den dekalen (finns i en kattvariant med) delade Royal Canin ut gratis förr, så tror inte den går att köpa tyvärr.

Men det går ju att göra en egen, te x på delaktext. (Jag har en på släpet, 'Levande last - håll avståndet!')

Jag har också letat efter den men det är som Alexandra_W säger. Det var Oyal Canin som delade ut dem och de finns inte längre.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 725
Senast: fixi
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 908
Senast: Tantan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 070
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 948

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka