Bildbomb på min valp, från träning och lite annat

Nikkis

Trådstartare
Japp, nu har vi haft kräket i snart 2 månader, tiden går fort och det slog mig att gris-Ollen inte haft en egen bildtråd ännu, så då är det verkligen på tiden att han får en nu!:D

Ni får ha i åtanke att Nero inte fyllt 4 månader än, men han är otroligt lättlärd och har en arbetsvilja som jag vet inte vad-framsteg varje vecka! Vi går på privat träning hos en bra instruktör, vilket vi nu gjort sen han var ca 11 v gammal ungefär, och tränaren har höga förhoppningar gällande lill skiten thihih.
Och den 30 sep. ska vi även börja på valpkurs för omväxlnings skull.

Vet att jag har mina brister (det har vi alla;) ) och vi har en lång väg kvar att gå, men vi kämpar på och har kul som f*n!

Tilläggas bör också att Nero är min första hund som jag verkligen Ska träna riktigt seriöst med och satsa helhjärtat på! (Inte för intet jag lagt av med hästarna nu...)

'Lite' bilder från idag, kameran suger stortå så kvaliten är mindre bra på vissa kort OCH-sist men inte minst så får ni ursäkta att jag ser så himla het ut *Not* men jag är förkyld nu:cool:

Nog med snacket nu, här kommer bilderna!

S1035275.jpg

http://i26.photobucket.com/albums/c146/HappySuprise/Nero/S1035259.jpg
S1035273.jpg

Tjohooo här kommer jaaaag
S1035319.jpg

S1035322.jpg

S1035338.jpg

S1035262.jpg

Avslutade med ett litet spår och Nero var väldigt ivrig:p
http://i26.photobucket.com/albums/c146/HappySuprise/Nero/S1035343.jpg

Länk till hela albumet:http://s26.photobucket.com/albums/c146/HappySuprise/Nero/

Senast ändrad:
Sv: Bildbomb på min valp, från träning och lite annat

Himmel vilken sötis, han är väldigt lik min morbrors lilla dyngunge som är 5 månader nu. Slänger in en bild så vi kan jämföra. Min är lite ljusare i det bruna, han blir mörkare för varje vecka som går.

14258604.jpg
[/url][/IMG]

Söta små monster, jag förstår inte hur sjutton man kan köpa sig en valp frivilligt. Utsätta sig för allt som det innebär. (döende i förkylning och hundvakt):angel:

Vilken duktig!

..Fast du har glömt att skriva vem som har copyright på huvudbilderna...:angel:

(psst: Tomas Eriksson ;) )

Han kommer från Älandsbro, men jag kan för mitt liv inte komma ihåg vad uppfödaren heter. :o

Det var nåt skumt namn med deras initialer ihopsatt och nånting mer. återkommer i eftermiddag med namnet.:)

Jag kommenterar gärna. Han är helt underbar. Klart att jag tycker som äääälskar schäfer.:love:

Vilken duktig!

..Fast du har glömt att skriva vem som har copyright på huvudbilderna...:angel:

(psst: Tomas Eriksson ;) )

Jo jag vet, men min dator är störd som den är, så jag kan inte skriva det På själva bilden som jag vill:cool::mad:

Men däremot kunde jag ha skrivit det som bildtext!:idea:
*efterklok som vanligt*:angel:

Okey, näe då är dom inte släkt:p

Men dom var otroligt lika varandra faktiskt.

Jag kommenterar gärna. Han är helt underbar. Klart att jag tycker som äääälskar schäfer.:love:

Ja, han är underbar, helt över förväntan och jag är så glad!

Och om han bara visste hur högt älskad han är:love:

Schäfrar äger, helt klart!;)

Meh, 115 visningar men bara 5 svar:angel:

Puuuttar upp.:D

Jättevackra huvudbilder!!:love:

Liknande trådar

Övr. Hund Det har gått 3 månader, men idag upphävdes min banning! Jag har följt er i det tysta bakom kulisserna, och det känns lite ovant att...
2
Svar
26
· Visningar
2 955
Senast: hästhandlarjävel
·
Övr. Hund Idag fyller min lille grisolle Ett helt år! Tiden går så himla fort och snart har man inga ursäkter som t ex "Ja men han är ju...
2
Svar
33
· Visningar
2 740
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund I Måndags anlände denna lilla dam till oss, fyllde 1 år i Tisdags. Ska bli min sambos nya hund i första hand. Han har länge trånat efter...
2
Svar
36
· Visningar
3 081
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Tjoho, inatt kom det snö här hos oss. Givetvis var vi tvungna att kl 02.30 gå ut med vovvarna för att ta oskulden-kameran var Givetvis i...
Svar
12
· Visningar
1 173
Senast: Nikkis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V