*Bildbomb!* Bailey har vuxit upp :)

MrsScabtree

Trådstartare
Var längesedan jag postade bilder på mammas Maine Coon kille Bailey som faktiskt hunnit bli 2 år! Vi var på landet i heögen och jag fotade honom när han smäg runt i skogen ;)

9 kg väger han nu :crazy:

DSC_7194.jpg

DSC_7201.jpg

DSC_7202.jpg

DSC_7197.jpg

Sv: *Bildbomb!* Bailey har vuxit upp :)

Ser en mus eller sork?

DSC_7199.jpg

Denna blev lite suddig, men jag tyckte att den var rätt häftig!

DSC_7196.jpg

Bailey förstår inte varför man ska vara innanför balkongräcket :cool:

DSC_7171.jpg

Ja, det är helt otroligt ändå. Måste ta någon bild så att man ser hur stor kattfan är någon gång :crazy::D

9 kilo?! :eek: Nog för att det finns stora katter, men det där var nog det värsta jag hört om en icke överviktig katt! :D

Det är normalt för en coon hane att väga iaf 8 kilo, vilket Baileys pappa gjorde. Nej överviktig är han inte, rena tonårskroppen har han. Lång gänglig och spetig :crazy:

Jisses, ja då lär han ju säkert gå upp något kilo till sen! :D Det är ingen katt, snarare en hund! ;)

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 374
Ridning Hej! Jag är nybliven hästägare sedan 2 månader sedan. Jag köpte en lugn och snäll kille som skulle endast användas till lätt ridning och...
2
Svar
28
· Visningar
7 607
Katthälsa Jag bor på landet, mitt ute i skogen långt från trafikerade vägar och har två katter. Dom har kattlucka i bakdörren och går in och ut...
Svar
4
· Visningar
1 487
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 950
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama