bild på er katt

Sv: bild på er katt

Bison skrev:
Bild249.jpg

[/IMG]
Va lustig näsan såg ut på henne på den här bilden. Ser hon ut så eller är bilden konstig? Har du fler bilder på henne när man ser ansiktet?

Haukur skrev:
Alice, huskattsprimadonna född -96, hon anser själv att hennes far-norsk skogkatt och hennes mor -helig birma gör henne finare än alla andra kattor:D
Envackerkisse.jpg
En grönsköldpadda, det har jag minsann aldrig sett tidigare. :D En liten rättelse bara, hon kan inte ha en pappa som är norsk skogkatt och en mamma som är birma för då skulle hon varit långhårig. ;) Tycker din Spot On är så SÖT! :love:

Sen gillar jag bilden på Wiiies Ciddelin, han ser jättefin ut och bilden är så somrig!

/Erica

Cheeserica skrev:
En grönsköldpadda, det har jag minsann aldrig sett tidigare. :D
Hehe, hon blir ofta grön på bild, har väl nå konstig pälssammansättning som stör kameran:angel:
En liten rättelse bara, hon kan inte ha en pappa som är norsk skogkatt och en mamma som är birma för då skulle hon varit långhårig. ;)
Aha, d va nåt nytt för mig men har faktiskt fundrat på varför hon inte e långhårig. Då har uppfödaren ljugit för mej:eek: Hehe, mamma e birma iaf, å pappa katt är väl rakad skogkatt då;) *fniss*

Tycker din Spot On är så SÖT! :love
Å man tackar:bow: D tycker han oxå...;)

Sen gillar jag bilden på Wiiies Ciddelin, han ser jättefin ut och bilden är så somrig!

Taack så mkt! ja, visst längatr man till sommaren när man ser bilden!! :love:

100_0366.jpg

Har idag lärt mig lägga in bilder så jag måste få visa vår Gösta.
Han blir 9 år 17 maj.

Bison skrev:
min älskade Knodden, avkomma till Mirran, min första katt som jag fick när jag var 7.
Knodden är iaf född 31 juli 97, en riktig sur kärring med mkt bestämda åsikter :p Knodden bor kvar hemma hos mina föräldrar, henne flyttar man inte på hur som helst.

Bild242.jpg

Bild249.jpg

Så är det ju Skippy miun o sambons kisse, Skippy är en avkomma till Knodden född i april 05.
En underbart snäll o gosig kisse, inte alls som sin mamma ;)

pic001.jpg

Vad är det för fel på kattens ansikte på andra bilden :crazy:

Charlie! :love: Halvperser, runt halvåret gammal. Mammas o pappas bäbis!!

100_0199.jpg

100_0198.jpg

Wibbly på ingång, tror hon fyller tre den 28 april. Bonnkatt såklart.
99670_1141829290.jpg

93048_1141072782.jpg

inte en aning om vad denna katten heter tror den är ca 1 år, det är Pjärs grannes katt som brukar titta in till honom ibland.
74982_1141564715.jpg

haha anade näsyan att ngn skulle påpeka detta, är född sånn, ser ut som en mops eller som en kompis sda, en vampyr :p men hon lider inte av det, andas normalt o så, hon har även väldigt kort o krokig svans, därav namnet Knodden :p

Här kommer min lilla tjockis, Rut ca 5 år. Gulligast i hela världen:love:
rut1.jpg

Bison skrev:
haha anade näsyan att ngn skulle påpeka detta, är född sånn, ser ut som en mops eller som en kompis sda, en vampyr :p men hon lider inte av det, andas normalt o så, hon har även väldigt kort o krokig svans, därav namnet Knodden :p

Jaha...jag har nämligen aldrig sett en sån katt...men katten var supergullig ändå :p

nej det är nog ingen som gjort det, alla som träffar henne får en chock, vad har ni gjort med katten :eek: är en standard fråga.
Men jag älskar lilla Knodda, ihoptryckt o knölsvansad, det passar henes lite säregena personlighet.
Bild281.jpg

Kan man bli snyggare :rofl:

Cilla tvåårig huskatt (bondkatt)
DSCN3948.jpg

DSCN1627.jpg

Ragger´s Ture ettårig Ragdoll (Rag n 03)
41460e6a.jpg

c0752690.jpg

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
461
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 083
Senast: miumiu
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
617
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama