Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast jag vet att du har en trevlig liten hoppfilm från tågarp oxå
Vad är trevligt med den?
Öhh va? Det är i fucking Skåne det aldrig blir bra för oss@PrinceFair Varför åker du alltid till Mantorp när det aldrig blir bra där? Vi var också i Mantorp, har ju bojkottat den tävlingen innan pga hoppbanan men nu när de flyttat den så passade vi på. Hellre traila lite emellan och ha bra underlag.
Jag är helt övertygad om att jag läst x-antal ggr om hur dålig dressyr du alltid får i Mantorp....? Ja alltså det var kanske lite väl utslagsgivande hoppning i ridhuset, en del hästar som reagerade på speglar mm plus att på söndagen var det ju ponnyer så H90 hoppningen blev lite väl skojig....Öhh va? Det är i fucking Skåne det aldrig blir bra för oss
Jag gillade inte alls upplägget med banorna denna gången (och ännu mindre gjorde min häst), och inte arrangören heller tydligen för de har gjort om till nästa helg och kör dressyren på gräset hos Liljas och hoppningen på stora sandbanan, vilket låter mkt bättre tycker jag.
Mjo, men de andra grenarna brukar gå rätt bra till skillnad från i fucking Skåne, som ju är det enda alternativet om man inte åker till Mantorp...Jag är helt övertygad om att jag läst x-antal ggr om hur dålig dressyr du alltid får i Mantorp....? Ja alltså det var kanske lite väl utslagsgivande hoppning i ridhuset, en del hästar som reagerade på speglar mm plus att på söndagen var det ju ponnyer så H90 hoppningen blev lite väl skojig....
Mjo, men de andra grenarna brukar gå rätt bra till skillnad från i fucking Skåne, som ju är det enda alternativet om man inte åker till Mantorp...
Inte på våren, duhNä du kan ju åka till Åkerbo och Boxholm och Strömsholm och Väsby och allt vad det nu heter däruppe !
Vi har verkligen olika syn på var "där uppe" är någonstans...Nä du kan ju åka till Åkerbo och Boxholm och Strömsholm och Väsby och allt vad det nu heter däruppe !
Vi har verkligen olika syn på var "där uppe" är någonstans...
Mvh,
Lady_S
Ja, nej... Konstigt är det egentligen inte.Ja och vad är konstigt med det, du bor ju ännu längre upp