Här har det varit lite stiltje ett tag pga semester och flytt (norrut
) och det ena med det andra, men jag var ju faktiskt också på Strömsholm
Och inte gjorde det något att vi inte hade tävlat på över en månad - blågul rosett till lilla häst i 1* 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här har det varit lite stiltje ett tag pga semester och flytt (norrut) och det ena med det andra, men jag var ju faktiskt också på Strömsholm
Och inte gjorde det något att vi inte hade tävlat på över en månad - blågul rosett till lilla häst i 1*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack!Snyggt, grattis!
och flytt (norrut)
Vad hade du i geografi????
Jag som trodde du redan bodde mer norr om stockholm![]()
Vad hade du i geografi????![]()
Vilka fina bilder? Köpta på plats eller egen fotograf?Här har det varit lite stiltje ett tag pga semester och flytt (norrut) och det ena med det andra, men jag var ju faktiskt också på Strömsholm
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vad har det med saken att göra när jag inte visste vart PF bodde![]()
Typiskt viktigaste platsenVar inte "PFs hemort" utsatt på eran karta? Vi var i alla fal tvungna att lära oss var PF bodde
![]()
TackVilka fina bilder? Köpta på plats eller egen fotograf?
Vart har du flyttat nu?![]()
Var inte "PFs hemort" utsatt på eran karta? Vi var i alla fal tvungna att lära oss var PF bodde
![]()
Var inte "PFs hemort" utsatt på eran karta? Vi var i alla fal tvungna att lära oss var PF bodde
![]()
PF kanske inte var född när @fio gick i skolan.....?![]()
Jag befinner mig numera i Uppsala
![]()
Jag befinner mig numera i Uppsala. (så alla kan uppdatera sina kartor med den nya positionen för "PFs hemort" nu)
Givetvis har den varit inlagd på hennes karta men hon är så gammal nu så hon har glömt det....![]()
Tackdet är min privata hovfotograf/groom/sponsor mm som har tagit bilderna!
Men jag såg att det fanns en hel del bilder från denna tävlingen på equipe också
Jag befinner mig numera i Uppsala. (så alla kan uppdatera sina kartor med den nya positionen för "PFs hemort" nu)
Haha nä, i Skåne är det alltid skitväder och går jättedåligt när man rider fälttävlanUppsala är bäst!
förutom Skåne då...