Här har det varit lite stiltje ett tag pga semester och flytt (norrut ) och det ena med det andra, men jag var ju faktiskt också på Strömsholm Och inte gjorde det något att vi inte hade tävlat på över en månad - blågul rosett till lilla häst i 1*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här har det varit lite stiltje ett tag pga semester och flytt (norrut ) och det ena med det andra, men jag var ju faktiskt också på Strömsholm Och inte gjorde det något att vi inte hade tävlat på över en månad - blågul rosett till lilla häst i 1*
Tack!Snyggt, grattis!
och flytt (norrut )
Vad hade du i geografi????
Jag som trodde du redan bodde mer norr om stockholm
Vad hade du i geografi????
Vilka fina bilder? Köpta på plats eller egen fotograf?Här har det varit lite stiltje ett tag pga semester och flytt (norrut ) och det ena med det andra, men jag var ju faktiskt också på Strömsholm Och inte gjorde det något att vi inte hade tävlat på över en månad - blågul rosett till lilla häst i 1*
Vad har det med saken att göra när jag inte visste vart PF bodde
Typiskt viktigaste platsenVar inte "PFs hemort" utsatt på eran karta? Vi var i alla fal tvungna att lära oss var PF bodde
Tack det är min privata hovfotograf/groom/sponsor mm som har tagit bilderna!Vilka fina bilder? Köpta på plats eller egen fotograf?
Vart har du flyttat nu?
Var inte "PFs hemort" utsatt på eran karta? Vi var i alla fal tvungna att lära oss var PF bodde
Var inte "PFs hemort" utsatt på eran karta? Vi var i alla fal tvungna att lära oss var PF bodde
PF kanske inte var född när @fio gick i skolan.....?
Jag befinner mig numera i Uppsala
Jag befinner mig numera i Uppsala. (så alla kan uppdatera sina kartor med den nya positionen för "PFs hemort" nu )
Givetvis har den varit inlagd på hennes karta men hon är så gammal nu så hon har glömt det....
Tack det är min privata hovfotograf/groom/sponsor mm som har tagit bilderna!
Men jag såg att det fanns en hel del bilder från denna tävlingen på equipe också
Jag befinner mig numera i Uppsala. (så alla kan uppdatera sina kartor med den nya positionen för "PFs hemort" nu )
Haha nä, i Skåne är det alltid skitväder och går jättedåligt när man rider fälttävlan Jag gillar Uppsala mycket bättreUppsala är bäst!
förutom Skåne då...
Uppsala är bäst!
förutom Skåne då...