Ja, och inhale är trådskapare dvs TS och hon har aldrig skrivit något om att det skulle röra sig om en bur av sådan sort som du nämner?Jag svarade på iNHALES inlägg som du ser i citatet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, och inhale är trådskapare dvs TS och hon har aldrig skrivit något om att det skulle röra sig om en bur av sådan sort som du nämner?Jag svarade på iNHALES inlägg som du ser i citatet.
Hos oss är det för att det utrymmet inte alltid räcker till alla hundarVad jag förstår så är bilen en kombi, så varför ska buren in i baksätet? Varför inte i kombiutrymmet?
För att bagageutrymmet tas upp av en stor borzoi som inte kan vara på något annat ställe än i bagaget och om man ska dela av bagaget i två delar med mellanvägg så att labben får plats där bak också så blir det för litet för borzoien, han behöver hela bagaget själv och åker med lastgaller framåt, så det går inte att lägga ned baksätena på ett bra sätt.Vad jag förstår så är bilen en kombi, så varför ska buren in i baksätet? Varför inte i kombiutrymmet?
Ni som har bur i baksätet på bilen, hur har ni spänt fast dem? Tänker i första hand på burar av lite större modell där säkerhetsbältet inte räcker till.
Överväger att köpa en bur till sambon och hans labbe i julklapp men funderar lite på hur man löser säkringen på bästa sätt.
Kan inte ni visa bild på hur ni gjort?
Men om ni plockar bort baksäten och fäller ner ryggstödet?pch har last galler bak och bakom framsätena. Då ryms ju båds utmärkt. Och om man vill så går det ju att dela av hela utrymmet i två delar och ha två grundar bak.För att bagageutrymmet tas upp av en stor borzoi som inte kan vara på något annat ställe än i bagaget och om man ska dela av bagaget i två delar med mellanvägg så att labben får plats där bak också så blir det för litet för borzoien, han behöver hela bagaget själv och åker med lastgaller framåt, så det går inte att lägga ned baksätena på ett bra sätt.
Men om ni plockar bort baksäten och fäller ner ryggstödet?pch har last galler bak och bakom framsätena. Då ryms ju båds utmärkt. Och om man vill så går det ju att dela av hela utrymmet i två delar och ha två grundar bak.
Va, behöver folk baksätet till annat än hundar?!Fast då blir en ju väldigt oflexibel om en jämför med att koppla av och lyfta ur en bur ur baksätet.
Honda cr-v 2005Vad är det för bilmodell och årtal?
Har man plats i bilen för annat än en själv och hundar så har man för lite hundarVa, behöver folk baksätet till annat än hundar?!
Problemet kvarstår dock att det är extremt svårt att minimera hundens synintryck om den inte sitter i en bur. Orkar inte hålla på och bygga någon slags koja med filtar för alla fönster osv för att en av hundarna inte ska kunna se ut.Men om ni plockar bort baksäten och fäller ner ryggstödet?pch har last galler bak och bakom framsätena. Då ryms ju båds utmärkt. Och om man vill så går det ju att dela av hela utrymmet i två delar och ha två grundar bak.
Jag knipsar fast tyg med klädnyporProblemet kvarstår dock att det är extremt svårt att minimera hundens synintryck om den inte sitter i en bur. Orkar inte hålla på och bygga någon slags koja med filtar för alla fönster osv för att en av hundarna inte ska kunna se ut.
Om du tar bort bänkarna och fäller ryggstödet så har du uj tillgång till öglorna i bagageutrymmet. Plockar man bort bänkarna helt och hållet finns det bra fästen under bänken ocksåJag har nog aldrig sett en bil med lastöglor i baksätet Var sitter dom?
Om du tar bort bänkarna och fäller ryggstödet så har du uj tillgång till öglorna i bagageutrymmet. Plockar man bort bänkarna helt och hållet finns det bra fästen under bänken också
Men det ha ri tråden pratats om att fälla bakbänken. Därmed finns tillgång till fästena i bakluckanJa, såklart. Men då står ju buren inte i baksätet längre?
Men det ha ri tråden pratats om att fälla bakbänken. Därmed finns tillgång till fästena i bakluckan
På de jag haft så sitter de på golvet/elelr snarare strax under sätetJag har nog aldrig sett en bil med lastöglor i baksätet Var sitter dom?
Ja, men det pratas också om att ha den i baksätet. Utan att fälla ryggstöden. Det är såklart det jag menar.