Bh till klänning med bar rygg.

Sv: Bh till klänning med bar rygg.

Jag tror nog du har snygga bröst också :D Du har ju inte stora så det borde funka? Jag har 70C iaf.

Jag har också 70C, men de är liksom mer platta och breda istället för runda :p
Och eftersom jag är bredare nertill och smalare upptill så blir det i de flesta tröjor och klänningar lite säckigt upptill. Om jag har en bh som formar lite så fyller det ut bättre och då gör det inte så mycket att det är lite luft i midjan tycker jag. Men om jag inte har något som formar och fyller ut så ser det ut som att jag har fått en för stor storlek. Problemet är att jag inte kan gå ner i storlek, dels så fanns det inte mindre och dels så får inte röven plats ;)

Så det är inte så mycket att brösten i sig är fula utan mer att de förstör hela passformen på kläderna. :meh:
 
Sv: Bh till klänning med bar rygg.

Behöver inte lyfta dem, utan bara hålla ihop dem litegranna. Ska springa bort och fråga om man får prova, de ska tydligen finnas på Lindex. Fast inte freebra utan ett annat märke. Hoppas att den är lika bra, för orginalet fanns närmast 8 mil bort.
 
Sv: Bh till klänning med bar rygg.

Aha då förstår jag, det här med kläder och passform är ju svårt, även på mig!
 
Sv: Bh till klänning med bar rygg.

Ja, de få gånger man hittar något son sitter som en smäck blir man ju överlycklig. Så är det nog för alla
 
Sv: Bh till klänning med bar rygg.

För mig som har E-kupa funkar free-bra i kombination med jäkligt stark sårtejp..

Hm, hur fäste du tejpen så den inte syntes? Jag har också en freebra som var superbra första gången, men efter det var det som att klistret släppte :meh: Någon som har tips på hur man fräschar upp dom igen, jag har tvättat den som det stod på bruksanvisningen, men den vill ändå inte..

Andra tips än freebra? Någon som har provat denna http://nelly.com/se/kläder-för-kvin...derbra-690/ultimate-strapless-bra-690001-770/ eller bara nipplecovers?
 
Sv: Bh till klänning med bar rygg.

Har provat den du länkade till, det såg hemskt ut (vilket även twilfitpersonalen som hjälpte mig med den sa). Kändes obekväm trots rätt storlek, och drog liksom allting lite nedåt - trots att syftet är tvärt om. Så den skulle jag rekommendera dig att prova innan du köper.
 
Sv: Bh till klänning med bar rygg.

Kl
Idag har jag shoppat en unbraa eller vad de nu kallar den på lindex. Satt skitbra trots att provexemplater var lite dåligt i klistret. Kunde ändå ta på och av flera gånger och den satt kvar stadigt!
Provade också lightvarianten i tyg men den var inte alls lika följsam och så fort det stramade minsta lilla när man böjde sig eller sträckte upp armarna så kände jag att klistret började släppa. Nu var det ju i och för sig provex med dåligt klister, men ändå. Den i silicon satt mycket bättre, kändes mycket säkrare.

Men jisses så små storlekar. Det fanns S och M, jag fyllde utan problem ut M, kunde inte haft mindre. Så ni med större bröst kan inte ha lindex variant. Det var svårt nog att klämma in mina utan att få "dubbelbröst".
 

Liknande trådar

Äldre Alltså, jag har ett par klänningar med bar rygg och jag vill verkligen använda dem, men jag hittar ingen bra bh som funkar. Att gå utan...
2
Svar
35
· Visningar
8 539
Senast: Och_Aye
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
1 946
Senast: NotlikeI
·
Hästmänniskan Jag vet inte riktigt varför jag väljer att posta ett inlägg här, men hoppas kanske kunna få råd som kan hjälpa mig i min nuvarande...
Svar
9
· Visningar
1 753
Hemmet Buke brukar ju ha svar på allt så jag tänkte bolla lite med er :) Jag och sambon köpte ett jättefin hus för ett tag sedan, samma dag...
Svar
19
· Visningar
2 787
Senast: Draumsyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp