karamelldrottningen
Trådstartare
Vilken funktion har ögat. Det fungerar inte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad exakt fungerar inte? Du ska få en notis när någon har skrivit i tråden, men om du då inte klickar på notisen och går till tråden så får du inte fler notiser om folk skriver i tråden, förrän du besökt den.Vilken funktion har ögat. Det fungerar inte?
Såna notiser har jag aldrig fått, får bara när jag citerats eller någon reagerat på något av mina inlägg.Vad exakt fungerar inte? Du ska få en notis när någon har skrivit i tråden, men om du då inte klickar på notisen och går till tråden så får du inte fler notiser om folk skriver i tråden, förrän du besökt den.
Jag får inga notiser.Vad exakt fungerar inte? Du ska få en notis när någon har skrivit i tråden, men om du då inte klickar på notisen och går till tråden så får du inte fler notiser om folk skriver i tråden, förrän du besökt den.
Kan du ha klickat ur det i dina notisinställningar? Om du i din profilmeny klickar på notiser och sen notisinställningar så får du upp en lista med olika val med tillhörande checkbox om du ska få notis för dem. Är alla de ibockade?Jag får inga notiser.
Allt ser ut att vara ikryssatKan du ha klickat ur det i dina notisinställningar? Om du i din profilmeny klickar på notiser och sen notisinställningar så får du upp en lista med olika val med tillhörande checkbox om du ska få notis för dem. Är alla de ibockade?
Testa bocka i och ur den för bevakade trådar (alltså bocka ur - spara och sen bocka i och spara på nytt) och se om det funkar bättre?Allt ser ut att vara ikryssat
Aja det är inte hela världen om det inte fungerar av någon anledning