Fiorano
Trådstartare
Jag håller på att bli tokig. På alla dessa bilder där folk sitter och rider med håret spretandes under hjälmen/sidan av hjälmen (och det värsta av allt) med luggen framme under hjälmen. Varför väljer folk att se så otroligt ovårdade ut?? En sak om man nu gör det ute i skogen-men på träning?? på tävling?? Varför i hela fridens namn kan man inte ta en stackars gummisnodd och sätta upp sit flygiga hår? Är det sååå himla svårt??
Det verkar vara en trend på hopptävlingar i synnerhet (på lokal/rehional nivå) att snygga modemedvetena tjejer rider med sitt låååånga blonda hår som en kvast på ryggen. Det ser hemskt ut!! Tack och lov är dressyrfolket lite mer stilrent
.
Och ja, jag är gnällig. Men om någon kan svara på om de verkligen tycker det är bekvämt med håret lös under hjälmen så är jag väldigt nyfiken
. jag har själv långt hår men flätar alltid på träningar och har hårnät på tävlingar.
...och jo, det är en utrustningstråd-gummiband och hårnät
!
Det verkar vara en trend på hopptävlingar i synnerhet (på lokal/rehional nivå) att snygga modemedvetena tjejer rider med sitt låååånga blonda hår som en kvast på ryggen. Det ser hemskt ut!! Tack och lov är dressyrfolket lite mer stilrent
Och ja, jag är gnällig. Men om någon kan svara på om de verkligen tycker det är bekvämt med håret lös under hjälmen så är jag väldigt nyfiken
...och jo, det är en utrustningstråd-gummiband och hårnät