betongskiva

MittNyaJag

Trådstartare
Har för mig det har diskuterats förut, men jag orkar inte söka... :angel:

De gjorde bänkskivor på sommartormet i betong.
Hur sköter man en sådan? De pratade om såpa och olja.
Det verkar ruggigt snyggt!

*planerar ombyggnad av kök*

Sv: betongskiva

Jag sökte häromdagen och hittade mycket på www.finja.se under typ gör det själv eller inspiration eller nåt, en massa produktbeskrivningar.

Ja snyggt, praktiskt och jävligt billigt! Jag tänkte göra till garaget så småningom, robust och bra! *nyfrälst i betong*

Jag har fått betong abstinens. Har skivor på sängborden, soffbordet, två sidebord och som köksskiva.:angel: Jag har bara vattenputsat mina skivor med en speciell såpa som jag köpte på en måleributik. Olja in dem skulle jag inte göra... Räcker med såpa.

Ja, det är jättesnyggt! Speciellt om möblerna är vita.

:laugh:

Kolla vad jag gjorde igår, botten till min öppna spis! Eller kamin eller vad det heter... Färgad betong är det, sån som man egentligen använder till att putsa huset med. Eller då kanske det är puts :D Jaja... Det kommer förhoppningsvis att torka till samma färg som resten av spisen.

Liknande trådar

Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 198
Senast: Nota
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 594
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 257
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 083
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18