Betalning kattvakt

Sol

Trådstartare
Ja, vad tycker ni är skälig betalning för 10 dagars kattvakteri? Det innebär alltså att bo hemma hos mig och ge katten mat, vatten, rensa lådan, vara social och ha allmän koll så att allt är som det ska. Vill inte verka snål när jag tar upp pengfrågan. Är 1000-1500 kr OK?

Sv: Betalning kattvakt

När jag har varit dagmatte till hund, visserligen bara över dagen, har jag tagit 100:-. Och då ingår ju 2 ganska långa promenader och att man binder upp sig.
Så 1000-1500:- tycker jag är ganska lagom summor.

En hundralapp om dan tycker jag låter jättebra. Dom ska ju bo hos dig och slipper springa fram och tillbaka.
Skulle jag vara kattvakt till en vän hade jag gjort det gratis.:D

Det tycker jag låter som en vettig summa! Eller om du t ex vill ge ett lite mindre belopp o sen köpa nån fin present från din semester, typ en parfym eller dyl.

Tack för alla svar. Skönt att höra att jag inte var helt ute och cyklade iaf. ;)

Liknande trådar

Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
4 386
Senast: Kaching
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Hundavel & Ras Jag ska inte skaffa hund. Nej, det ska jag alltså inte. Nix, näpp, nein. Inte alls. Men... Som förberedelse inför den dagen jag känner...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 615
Senast: Acto
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 695
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama