Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bristning i samband med fölning gissar jag påMitt sto ser ut såhär, fölade i fredags natt. Första fölet. Ingen smärta eller värme, ingen feber och är som vanligt
Åh va bra. Har haft lite is i magen eftersom hon inte är påverkad och det var en enkel fölningBristning i samband med fölning gissar jag på
Min veterinär brukar vara helt lugn och säga att det läker
Själv skulle jag låta veterinären ta en titt på det.Åh va bra. Har haft lite is i magen eftersom hon inte är påverkad och det var en enkel fölning
Men gulle, hur söt får man varaI onsdags natt föddes äntligen ett hingstföl e Chaccafly, aka älgen. Ett par trötta dagar för oss alla, men foal check såg bra ut och nu är det mest de tvåbenta som behöver mer återhämtning fortfarande
Herr Långben fokuserar på att utforska sina ben:
Har det hänt något med hennes juver? Tror din är beräknad bara 1 dag före min. Min har fått yttepyttelite större juver sedan någon vecka tillbaka.Visa bifogad fil 144462
Morsan jäser vidare dygn 304 idag och Hamstern som arbetsnamnet har varit hela tiden verkar vara en livlig krabat som kör karate där inne mer eller mindre varje kväll
Mamma mu blev avskodd fram här om dagen och trots sina 13 år så tycket hon fortfarande att det är fruktansvärt tråkigt Börjar bli dags att plocka ned väggen och sätta upp kameran i boxen. Annars solar hon och äter mest nu förtiden.
På morgonen kan man se att det har svällt på kvällen är det mindre när hon kommer in Hoppas väl hon ska hålla ungefär samma tidsplan som med det andra två och det har kommit på dygn 332 och 331, skiljer knappt ett halvt dygn på dem tidsmässigt. Det ena född tidigt på kvällen den andra på natten. Men hon följer än så länge sitt vanliga mönsterHar det hänt något med hennes juver? Tror din är beräknad bara 1 dag före min. Min har fått yttepyttelite större juver sedan någon vecka tillbaka.
kristallerKristaller eller vaxproppar?
Kristaller. Vaxproppar är inte genomskinligaKristaller eller vaxproppar?