Min lilla tant är äntligen dräktig och numera bara en bulle i ugnen
Hon hade tvillingar men den ena fick lov att klämmas.
Hon hade tvillingar men den ena fick lov att klämmas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy vad tråkigtVi var inne och kollade på dygn 67 i dag, och då var hon tom...
Har kollat på dygn 16 och 35 innan, då var allt ok.
Jäkligt surt att upptäcka detta nu, en vecka efter att alla stationer är stängda....
Fasen vad tråkigt, beklagar..Vi var inne och kollade på dygn 67 i dag, och då var hon tom...
Har kollat på dygn 16 och 35 innan, då var allt ok.
Jäkligt surt att upptäcka detta nu, en vecka efter att alla stationer är stängda....
beklagar,kramFår tyvärr lämna denna tråden, mitt älskade sto hittades död i hagen igår först mister jag hennes föl i år o nu henne, livet är rejält orättvist...
Önskar er andra lycka till med era ston o kommande föl
Jag vet inte vad jag ska skriva, så fruktanvärt... Beklagar verkligen.Får tyvärr lämna denna tråden, mitt älskade sto hittades död i hagen igår först mister jag hennes föl i år o nu henne, livet är rejält orättvist...
Men så fruktansvärt! Beklagar!Får tyvärr lämna denna tråden, mitt älskade sto hittades död i hagen igår först mister jag hennes föl i år o nu henne, livet är rejält orättvist...
Får tyvärr lämna denna tråden, mitt älskade sto hittades död i hagen igår först mister jag hennes föl i år o nu henne, livet är rejält orättvist...
Får tyvärr lämna denna tråden, mitt älskade sto hittades död i hagen igår först mister jag hennes föl i år o nu henne, livet är rejält orättvist...