Betäckande Unghingstar!

Sv: Betäckande Unghingstar!

Aldrig? Tänkte jag mig...:angel:
Min lilla prinsessa, besudlad av livet...nej tack! ;)

Nej då, hon vet hur det går till nu, men hon visste det inte när hon var mindre. Jag tycker att man inte behöver veta allt från början. Hon har vetat att man kan bli kär i killar eller tjejer och att man vill kramas och pussas och sova tillsammans när man är kära (och är stor) och att mamman får ett frö från pappan som blir en bebis och det räckte innan. Nu när hon skulle börja skolan så kände jag att jag fick ta själva det 'tekniska' HUR fröet kommer in i mamman och fy bubblan vad äckligt hon tycker det verkar!
Men ursäkta TS, det var ju helt OT. :)

Att klättra på varandra i hagen är väl ett normalt beteende för unga hingstar? Så det är väl inget konstigt med det, OM man inte gör det konstigt som vuxen. Oftast är det ju så med barn, om inte vi vuxna tycker något är konstigt så tycker inte barn det heller om de bara får veta VARFÖR det är så.

Hahaha, det var det dummaste jag hört:D Vad är det för överkänsliga barn du har, de ser aldrig på TV heller antar jag?

Nej precis..Det är ju den vuxna grannen som berättar för barnen att hästarna är böghästar.Barnen har knappast kommit på det själva:)

TS: säg till grannen att det är special importerade böghästar:idea: För jämställdhetens skull,de honomsexuella människorna vill ha hästar de kan jämföra sig med:rofl: Ärligt talat så verkar din granne vara en otroligt inskränkt människa.

Liknande trådar

Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
13 694
Avel Mitt nyligen inköpta Gotlandsrussto har ett helt fantastiskt psyke och är en perfekt liten kör -och barnponny. Supertrygg, lugn och...
2
Svar
25
· Visningar
3 542
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det sägs att man blir som sina föräldrar när man blir äldre. Jag har alltid fått höra att som kvinna så kommer jag att bli som min mamma...
Svar
0
· Visningar
584
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Jag genomgick en skilsmässa för drygt 1 år sen som föregicks av lång tids ångest & misär. På slutet var jag otrogen två gånger vilket...
2
Svar
22
· Visningar
4 061
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV