Besviken på Hööks rea!!!

kopur

Trådstartare
I går kväll när jag kom hem och tog in posten hade jag fått ett reklamblad om rea på Hööks. Det första jag gjorde i morse var att starta datorn och gå in på deras hemsida för att beställa några saker. ALLT jag var intresserad av var slut - I ALLA STORLEKAR! Det verkar som att de börjat göra som elektronikfirmorna och annonserar om sådant som inte ens finns hemma med förhoppningen att man ska köpa något dyrare istället... :crazy:

Sv: Besviken på Hööks rea!!!

jag gick in på deras hemsida långt innan reklamen var kommen och redan då var det mesta slut:S

Likadant i butiken.

Det kändes som det var slut på allting.
Och jag ar inte den enda som var besviken här.

Håller med, jag kollade hemsidan nån dag innan nyårsafton och redan då var det massor utplockat...

Anmäl er till nyhetsbrev så får ni reda på det via mejlen långt innan bladet kommer ut :D
Det var mycket kvar när jag beställd, jag beställde den 27/12.

Det är väl inte så konstigt att allt är utplockat om man kommer såhär sent? Rean började ju dagen efter julafton, klart att folk shoppar upp allt då ju. :P

jag får erbjudande via mailen och när jag var inne och beställde fanns allt kvar i de stolekar jag behövde.
inte konstigt att det är slut nu så här långt efter.

Det är väl inte så konstigt att allt är utplockat om man kommer såhär sent? Rean började ju dagen efter julafton, klart att folk shoppar upp allt då ju. :P

Fast deras reklamblad om rean kom först igår... Då borde de alltså ha skickat ut bladet MYCKET tidigare om rean startade redan då!

mm jag blev också besviken. hade tänkt shoppa ett nytt täcke till hästen. det fanns ett jag ville ha, men då blir jag så sur över att det inte fanns något annat man ville ha, så jag struntade i det.

Men då var jag ut på deras hemsida i mellandagarna. .. Innan vi fick hem rea-reklamen i brevlådan

Håller med dig, var på Hööks för nån vecka sen när rean startat.
Det bestod i princip av ett ställ med några grimmor, handskar etc. för typ halva priset.

Blev också besviken.

M-oaa

Jag tror att jag beställde den 26/12. Då fanns det rätt mycket kvar av allt iallafall. Det gäller att vara ute i god tid på reorna ; ]
Fick också ett sånt där reklamblad på posten långt efter och då var allt slut däremot. Tycker jag är lite knäppt.
Däremot har jag fortfarande inte fått mina beställda saker än. Hur lång tid ska det behöva ta liksom?

Fick reklambladet igår, kanske något sent...?
Var dock i närmsta butik runt den 27:e och det kändes som om det inte fanns någonting då heller... Ett schabrak där, några grimmor här o.s.v. Inget kul med andra ord.:devil:

Du är kanske VIP-kund :idea::D?! Jag fick faktiskt inte mitt förrän igår...

Nja.... det tror jag verkligen inte att jag är :D har nog inte handlat något där på mer än 5 år (och då handlade jag i butik).

Det konstiga är väl att mitt rea-blad dessutom kom med eftersänd post, så då tar det ju längre tid (särskilt som min eftersändning egentligen redan gått ut)

Fick bladet med posten innan jag fick det på mail :o

Fast deras reklamblad om rean kom först igår... Då borde de alltså ha skickat ut bladet MYCKET tidigare om rean startade redan då!

Jag fick också reklambladet igår men jag har redan beställt på nätet, så det är delvis mitt fel att mycket är utplockat :angel:

Det är väl allmänt känt att mellandagsrea infaller på just mellandagarna (och att det "alltid" är mellandagsrea efter jul) :p

Nja.... det tror jag verkligen inte att jag är :D har nog inte handlat något där på mer än 5 år (och då handlade jag i butik).

Det konstiga är väl att mitt rea-blad dessutom kom med eftersänd post, så då tar det ju längre tid (särskilt som min eftersändning egentligen redan gått ut)

Fick bladet med posten innan jag fick det på mail :o

Kanske var från förra årets rea? :rofl:

Tycker inte det är konstigt alls att det är utplockat i rean, det är ju fakiskt snart 13 dagsafton ;)
Sj så beställde jag den 28 och då var det mkt kvar.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
28 807
Senast: lizzie
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 731
Senast: Migo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 522
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 257
Senast: Yrsel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka