Besticklådsinsatser.

FadeAway

Trådstartare
TIll 30-låda. Vet att ikea har men då är insatsen 21cm? :confused: Och mina nuvarade ligger inte still som är ca 23. Dessutom vill jag ha djupa då mina lådor är det. Nån som vet var sådanna finns?

Sv: Besticklådsinsatser.

vet tyvärr inte vart de finns men har själv större lådor än besticklådor. Detta har jag löst genom att lägga sånt där lite gummiaktigt anti-glidmaterial i botten av lådan. Finns på rulle som man klipper i rätt storlek. Älskar det! :) Har det i andra lådor också så allting inte kasar runt när man öppnar och stänger lådorna :)

Liknande trådar

Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Efter att jag ätit fick jag yrsel, ett konstant högt sssshhhh-ljud i huvet/örat på höger sida, blev varm och högre puls (kunde inte...
Svar
6
· Visningar
410
Senast: Amha
·
Hemmet Min hund är gammal och har ont i lederna, och jag försöker underlätta livet för honom. Jag vill hitta låga pallar som jag kan ställa...
2
Svar
30
· Visningar
1 599
Senast: Rie
·
Hemmet Vi har en inmurad Keddy insats som har suttit här sedan vi köpte huset. Vi har aldrig varit riktigt nöjda med den. Förmodligen för att...
8 9 10
Svar
181
· Visningar
9 985
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar