Besten är hemma - TACK Grana!!

prinsessfeminist

Trådstartare
och jag är sååå lycklig :bump: :love: :bump: :love: :bump: över att ha honom hos mig igen! När jag äntligen ser min hund igen efter en lång tid så inser jag hur otroligt mycket jag saknat honom.

Det är precis som om all tid kommer ikapp och all tid som man tänkt på honom och undrat hur han har det, samlas i en enda stor klump och ÅHHHHH vad jag är glad att se honom igen! (och han var faktiskt glad att se matte också! :))

Det allra, allra, allra bästa är att han faktiskt verkar sakna sin sommarmatte och sommarhusse och sommarsyskon. Tänk att det kan göra en hundägare så glad ända in i själen! :) :love:

Besten har dessutom fått fantastisk pedikyr. Klorna är bättre än de någonsin varit. Han är i PERFEKT hull och han verkar så trygg, tillfreds och glad över sig själv.

Jag har inte bara lärt känna en god vän genom Bukefalos, utan har också begåvats med hennes generositet, omtanke och ansvarskänsla. Grana är en pärla!

OM alla ni visste hur fin min lille hund är! Tänk jag önskar att alla som haft sina hundar hos någon annan en period känner som jag.

En stor VARM tacksamhet och UNDERBAR glädje! :bump: :love: :bump:

Grana, du är bäst! :love: :love: :love: :love:

Vilken känsla du har! Din omsorg har gett mig en jättefin hund tillbaka!!! :bow: :bow: :bow: :bow:

Hur länge var hunden borta?

Såg i en annan tråd nu att hon haft hunden i två månader. :)

Tackar, dina ord värmer :) Fast nu tar du väl i *en jättefin hund tillbaka* Han var fin när han kom också :)

Men jag vet vart du bor :cool: Blir saknaden för stor så kan hända jag kommer och hämtar honom :D
Det är väldigt tomt här nu. För han är ju en hund som hittar på lite saker, positiva saker menar jag då :)

Har blivit så van att ha honom vid mina fötter när jag sitter vid datorn, så jag sitter automatiskt så jag inte ska trampa honom, fast han inte ligger där :D

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 104
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej, Vi har en underbar labrador (6,5 år). Tidigare var vi fodervärd, i 1,5 år, till en annan labrador (8 år nu) som sedan blev...
Svar
19
· Visningar
2 167
Senast: Johanna1988
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
4 161
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 927
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar