Besiktningsröntga eller ej?

Jag skulle inte våga köpa en häst för så mycket pengar utan en vettig försäkring (typ A1 för beloppet och vetvård utan reservationer) alternativt en grundlig undersökning med röntgen.

Vill bara dela med mig: Nu har vi hittat en ny häst, och den gick igenom besiktningen! :banana:
Och jag valde att inte röntga henne, en 4-åring för 70000. Rätt eller fel får väl framtiden utvisa men nu kan hon i alla fall fullförsäkras utan reservationer.

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 125
Senast: Kilauea
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 239
Senast: skiesabove
·
Hästvård Vårt 16 åriga sto blev i början av sommaren svullen i båda bogspetsarna. Har under sommaren undvikit ridning och haft hästmassör som...
Svar
6
· Visningar
703
Senast: tara
·
Hästvård Hej! Min häst har fått en stickskada rakt genom kinden, hål igenom. De försökta laga på lokala veterinärkliniken för 5 d sen. Fick ta...
Svar
2
· Visningar
448
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka