Besiktningsröntga eller ej?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Picasso
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 878
Jag skulle inte våga köpa en häst för så mycket pengar utan en vettig försäkring (typ A1 för beloppet och vetvård utan reservationer) alternativt en grundlig undersökning med röntgen.

Vill bara dela med mig: Nu har vi hittat en ny häst, och den gick igenom besiktningen! :banana:
Och jag valde att inte röntga henne, en 4-åring för 70000. Rätt eller fel får väl framtiden utvisa men nu kan hon i alla fall fullförsäkras utan reservationer.

Liknande trådar

Hästvård Hej hej. Fick höra en ny sak som jag inte har koll på. Hovrandsartros. Någon som känner till något om detta? Hur uppstår det? Hur läker...
Svar
11
· Visningar
1 021
Senast: co-SMAD4
·
Hästvård Är det någon som opererat kissing spines i närtid? Vad har resultatet blivit? Vart och vem utförde operationen och varför blev det...
Svar
1
· Visningar
361
Senast: Grazing
·
Hästvård Har ni erfarenhet av lymfangit där ni inte hittar något sår på 5 dagar men benet är som en stolpe, på kvällen på 5e dagen har det... 10 11 12
Svar
220
· Visningar
16 028
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 219
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bucket list i skritt??
  • Hull..?