Tussilago
Trådstartare
Jag fick i fenruari två katttungar, då ca 13 veckor gamla. Till hälften norska skogskatter. Kunde aldrig tro att de skulle ställa till med så mycket trubbel!! Bor i en andrahandslägenhet där möblerna ingår. han som har förstahandkontraktet blev inte glad åt att jag skaffat katt och tänkte vägra, men jag lovade ju dyrt o heligt att har de sönder nåt så ersätter jag det självklart. Och skrattade och sade, att det är ju inte som om de kommer att klättra på väggarna eller så...¨
Nåväl, detta har busungarna haft sönder så långt:
*2 "rislampor"
*1 sovrumslampa
*Klöst sönder bord och 4 kökstolar då det farit som jehun upp på bordet och sen glidit över med klorna utfällda.
*Klöst på soffan
*Orsakat vattenläcka så tapeten blev förstörd och att det blev vattenskada så golvet behövdes bytas, numera är golvet fint tvåfärgat i kök/vardagsrum
*Klättrat på väggarna så det behöver tapetseras om i vardagsrummet.
*Diverse småsaker som ljuslyktor mm har åkt i backen.
*Hängde häromdagen i gardinen så gardinstången lossade från väggen, hade sönder lite av tapetetn i det NYTAPETSERADE sovrummet. SUCK!!
Har nog glömt en hel del grejer för det låter inte så mycket då man radar upp det såhär!
Katterna var innekatter från feb till ca oktober, sen gav jag upp, de fick gå ut. Har efter detta bättrat sig rejält. Sen är de oxå drygt ett år nu. har såå många gånger övervägt att inte ha dem kvar, det har vart sjukt jobbigt! men de är såå himla mysiga och rara trots allt, och så är de såå vackra oxå!
Så, berätta nu allt bus era små hjärtegryn ställt till med!!
Nåväl, detta har busungarna haft sönder så långt:
*2 "rislampor"
*1 sovrumslampa
*Klöst sönder bord och 4 kökstolar då det farit som jehun upp på bordet och sen glidit över med klorna utfällda.
*Klöst på soffan
*Orsakat vattenläcka så tapeten blev förstörd och att det blev vattenskada så golvet behövdes bytas, numera är golvet fint tvåfärgat i kök/vardagsrum
*Klättrat på väggarna så det behöver tapetseras om i vardagsrummet.
*Diverse småsaker som ljuslyktor mm har åkt i backen.
*Hängde häromdagen i gardinen så gardinstången lossade från väggen, hade sönder lite av tapetetn i det NYTAPETSERADE sovrummet. SUCK!!
Har nog glömt en hel del grejer för det låter inte så mycket då man radar upp det såhär!
Katterna var innekatter från feb till ca oktober, sen gav jag upp, de fick gå ut. Har efter detta bättrat sig rejält. Sen är de oxå drygt ett år nu. har såå många gånger övervägt att inte ha dem kvar, det har vart sjukt jobbigt! men de är såå himla mysiga och rara trots allt, och så är de såå vackra oxå!
Så, berätta nu allt bus era små hjärtegryn ställt till med!!