Berätta allt ni vet!

3

333

Jag vill veta allt man kan tänkas behöva veta då man ska para två hundar. När sker registrering av valparna, betalning, ja allt ni kan komma på... Tack

Både mamma och pappa är renrasiga och registrerade på rr

Vad gäller registrering och liknande så kan SKK svara på alla sådana frågor. De har också väldigt bra uppfödarkurser som det är lämpligt att gå innan man tar en kull.

Det bästa är annars om du kan ta hjälp av erfarna uppfödare. Kanske kan din och den tilltänkta parningshundens uppfödare hjälpa till?

Liknande trådar

Övr. Hund Vi ska snart hämta valp i Norge. Den kommer vara registrerad i NKK. Jag hittar att man bör registrera om den till SKK men inte varför...
Svar
6
· Visningar
777
Senast: Kilauea
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 274
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 210
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka