Benskydden - färg..?

E

evrebellma

En fux med 4 vita halvstrumpor och 4 vita fötter.
Eskadron (flexisoft) skydden runt om i färgen vit? Brun?
Övrig utrustning mellan/ mörkbrun.

Vad har ni på hästarna med 4 strumpor?!:idea:

Sv: Benskydden - färg..?

Bruna skydd är ju mera praktiskt än vita om man ska vara sån... :angel:
Jag tycker förresten att det är finare också än vita.

jag tycker att det ska vara samma färg på skydden som på sadel och träns. alltså tycker jag att du ska ha bruna skydd

Jag har en fux med tre höga strumpor. Har mörkbrun utrustning och bruna eskadron flexisoft.
Vitt är oxå snyggt på hästar med vita ben, men bruna är ju klart mer praktiska!

vita skydd är fult så brunt tycker jag.

ja har bruna skydd på min fux med vita ben.

15947387.jpg

Säjer som alla andra, absolut bruna skydd som utrustningen. Vita är inte snyggt.

har du brunt läder så bruna skydd, svart läder svarta skydd :p så tycker jag e snyggast, och så tycker jag vita skydd är rätt opraktiksa och är bara "snygga" när dom är nya/rena och verkligen vita! :D

brunt kommer bli jättefint till din häst :)

jag har svarta till min fux med vita ben, men bara för att resten av utrustningen är svart.

Jaa, vitt är fint :D .. när de är reent..

men brunt till brunt läder, tycker jag.

Vitt är jättefint om de är rena, men skulle satsat på samma färg som sadeln, alltså bruna, kan ju bryta av lite snyggt också mot de vita benen:)

Om du har brun utrustning skulle brunt va jättesnyggt!

Bruna, absolut ! :D
Jag har själv bruna skydd till min isabell, med fyra vita strumpor och det ser helt normalt ut :p

definitivt bruna!! Mycket snyggare dels till den andra utrustningen, och dels föratt vita skydd blir så trista när man använt dem ett tag.

Liknande trådar

Avel Har klurat lite på om denna hästs färg, hon verkar ha fått mer grå/vita strån varje gång hon bytt päls. Svansen var väldigt vit redan...
Svar
12
· Visningar
1 645
Senast: Fiorano
·
Utrustning Nu behöver jag er hjälp igen. Jag är på jakt efter ett par jympadojjor att ha i stallet. Säkra stallskor för ridning har jag redan...
Svar
17
· Visningar
1 163
Senast: Buck
·
Utrustning Funderar lite på att köpa benskydd till hästen och undrar vad man bör välja för storlek till 160 cm hög häst, om man har full på...
Svar
5
· Visningar
866
Senast: Kiwifrukt
·
Avel Jag fick en fölunge som är väldigt ljus i pälsen, vit/gräddfärgad på insidan av låren och har typ en ål (ljusa partier längst ut och sen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 866
Senast: Maja_Kandi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar