Benskydd som passar wester stuket :)

JessicaM

Trådstartare
(Western ska det ju stå!) Har besluts ångest hehe.

Jag har en svart western sadel och nyss införskaffat mig detta tränset:

300624_01.jpg

Såhär ser Kyra ut (fast hon har inte det tränset på)

Bild037.jpg

Vilken färg på benskyddet skulle passa bäst tycker ni??

8566_21.jpg

Vill inte ha tråkig brun eller svart som inte syns, men ja vet inte, riktig besluts ångest!

Var inne på rött först, men det passar nog inte så bra med det fina tränset på..

Heeeeelllp :bow:

Sv: Benskydd som passar wester stuket :)

Är de längst upp till vänster mörkgröna? Hade tagit dem om du inte vill ha svart eller brunt. fast brunt hade varit absolut snyggast! :) Annars kan vitt vara fint också men det är så opraktiskt..

Är de längst upp till vänster mörkgröna? Hade tagit dem om du inte vill ha svart eller brunt. fast brunt hade varit absolut snyggast! :) Annars kan vitt vara fint också men det är så opraktiskt..

De längst upp till vänster heter "dimgrön" :D

Inga fler som vill tycka lite :idea:

Alltså detta är ju sk*t löjligt men jag kan verkligen inte bestämma mig!! :eek:

Vill ju inte att det ska bli FÖR färgglatt heller.

Men lila benskydd kanske. Rött har jag accepterat blir "too much" eftersom jag vill att man ska se tränset också, inte bara RÖDA BENSKYDD hehe

Snälla någon skriv något!!!!! :cool:

Jag tycker inte den modellen är snygg till western faktiskt! :angel:

Tycker bättre om denna modell :D
610550_01.jpg

610329_01.jpg

Jag med!

Fast de har legat bland massa skräp det senaste så kardborren är sliten, ska minsann införskaffa nya :D

Jo jag har ungefär sådana svarta också.

Men jag vill gärna ha de som jag la upp, men vilken färg? :eek:

Hejja hejja! Klart du ska ha de dimgröna ;) :D Tror det passar jättebra på din kuse :)

Eller ska jag ta tråkig brun som passar bäst till tränset!!!

ÅÅÅÅåååååå va trött jag blir på mig själv!!

Tycker inte heller att dom är så snygga till westernutrustning men om du vill ha dom så skulle jag ta röda!! Köra med röda paddar, det blir nog snyggt på din häst! Matcha, matcha! :D

Tycker inte heller att dom är så snygga till westernutrustning men om du vill ha dom så skulle jag ta röda!! Köra med röda paddar, det blir nog snyggt på din häst! Matcha, matcha! :D

Jo jag har ju också tänkt så men då tas ju synen bort från det fina tränset, eller?

Hej!
Jag tycker dessa är jättebra:
25087313.jpg

Pegasus airboots, finns i många färger och är lite billigare än proff-skydden

Ska du ha skydd som passar till westernutrustning så ska det vara den typ du blev visad längre ner, de du lagt in passar inte alls till det.

Liknande trådar

Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 532
Senast: Tjôta
·
S
Utrustning Hejsan!!! Det är så att jag har en brun sadel, brunt träns & har nu beställt en svart förbygel med martingal då jag inte hittade någon...
Svar
17
· Visningar
1 588
Senast: Sanoh92
·
Hästmänniskan Denna gång valde jag att inte vara anonym, känns bäst så. Visa vem jag är. 2007 är ett år jag helt vill ska falla i glömska. Ett år...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
9 379

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka