Benskydd med "lufthål"?...

K

klabbarparn

Höök`s hade några benskydd ett tag som såg ut att ha små hål i sej, alltså luftiga o bra för hästar som har skydd långa stunder. Finns det några liknande att köpa nånstans?
Pris?

Sv: Benskydd med "lufthål"?...

Hööks har ju slutat säljas för X år sen. Det närmsta jag sett är NEW X-country Airoflow, men där har du en heelt annan prislapp. Hade sådana till förra damen i hagen, just för de var de enda skydd som vars vala nog. Supernöjd med dem. Men som sagt.. prislappen är ju inte så angenäm direkt.

Har de slutat med dem?:mad:

vilken tur att jag köpte 2 uppsättningar o en är knappt använd:banana:

Har dem bara på sommaren o som skydd ngn enstaka gång i hagen.

*kl*

Förra året fanns de på Ullared, vet inte hur det är nu. Inte exakt samma utförande men det var mest bara kardborrknäppningen som var annorlunda.

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 382
Senast: Stergo
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Hästvård Hej, min häst fick en kraftig hovböld i mars o h stod på klinik i fem dagar. Väl hemma gick hon bandagerad en månad och skoddes sedan...
2
Svar
21
· Visningar
2 943
Senast: Missemus
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
942
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30