Benny Anderssons succé – efter köpet

"
En av avkommorna: Beatrice Aurore. Som under tävlingskarriären tillhörde yppersta eliten, och som nu verkar ha fött en ny stjärna. "
Heter det inte yttersta? Intressant mening med, att det är punkt efter Aurore och sen fortsätter meningen ändå liksom.
Bakisfylla på kontoret kanske? :D

"
En av avkommorna: Beatrice Aurore. Som under tävlingskarriären tillhörde yppersta eliten, och som nu verkar ha fött en ny stjärna. "
Heter det inte yttersta? Intressant mening med, att det är punkt efter Aurore och sen fortsätter meningen ändå liksom.
Bakisfylla på kontoret kanske? :D
Yppersta eliten är ett fullkomligt korrekt uttryck, jag tycker personligen yttersta eliten låter fel men båda orden används.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Abba-ikonen Benny Andersson kan fylla ut sin plånbok med över en miljon kronor. Hans egen uppföding Ayani vann Svenskt Derby – i...
Svar
0
· Visningar
284
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 377
Senast: MML
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
685
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 844
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama