Belysning Ridbana-stolpar???

W

Witzippa

Hej, någon som har tips på vart man kan hitta lämpliga stolpar för ridbanebelysning? Mycket tacksam för tips =)
Mvh Witzippa:bump:

Sv: Belysning Ridbana-stolpar???

Vi köpte metallstolpar på skroten. Monterade dessa på befintliga trästolp till staketet. Kostnad: 120 kr/fyra st

Tack för svar! Telestolpar känner jag till men vart får man tag i dem?
Skroten har jag inte tänkt på... he he ... men det var ju en riktigt bra idé, inte minst eknomiskt!

Mvh Witzippa

Jag köpte begagnade telestolpar. Var en privatperson som sålde som jag hade hört talas om ryktesvis. ca 370 kr stycket kostade dom.

Hej!

Kontakta ditt lokala kraftbolag.
Vi fick ca 25 stolpar gratis med hemkörning.
Bor i södra sverige och här har kraftbolaget grävt ner mycket el så de har många stolpar över.
Ska har 2 stolpar till belysning och resterande som ram runt ridbanan.

Åh. tack, det var ett bra tips!
Jag ska absolut kolla med den lokala möjligheten!!!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej nu när det börjar bli höst och mörkt senare. Hur gör ni som hämtar era hästar för att sköta/rida på kvällen när det inte finns...
2
Svar
26
· Visningar
2 052
Senast: Grazing
·
Anläggning Hej! Vi har en relativt stor ridbana i ren naturlig sand. Vi har inte tillfört något till den utan marken är av ren sand vilket är...
Svar
7
· Visningar
1 091
Senast: Cattis_E
·
Anläggning Under sommaren har jag byggt en ridbana åt mina döttrar, och eftersom jag har lärt mig och fått mycket hjälp härifrån om hur man bygger...
Svar
5
· Visningar
952
Senast: Lars L
·
Anläggning Vi behöver lära oss hur vi håller vår ridbana 25x35 m med underlag "ridbanegrus" dammfri till rimligast möjliga kostnad. Jag tar gärna...
Svar
10
· Visningar
961
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama