Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det verkar inte som om det är löst licens för Belman än i år. Men jag skulle gissa på att hans station är stall Kilhult även om han står hemma hos ryttaren.
Det skall bli kul att se om någon använder honom. Hermes tycker jag är så himla fin, och han har en del helt underbara ungar som hoppar omkring i Skåne. Jag såg en liten brun underbaring förra sommaren som jag verkligen ville stoppa ner i resväskan och ta med mig över Atlanten.
Tja, efter att ha sett Bellman på bruks är jag tyvärr inte så imponerad. Men det var jag inte av Hermes som unghäst heller, men han har verkligen blivit helt fantastisk! Såg honom senast på visning för ett år sedan och då visade han lite början på passage och hans trav har utvecklats helt enormt! Hoppas att Hermes kommer att användas mer och mer.
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Hundavel & Ras Bara för att en hund kan ha massor av energi vid exempelvis träning så betyder det inte att den automatiskt blir jobbig av att inte få...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.