Bella kräks

H

hundar

Det började igår. Sonen hade gett henne en bit av en stekt tjockkorv. Den kom upp. Sen var jag dum o använde samma korv vid träning då den blev över.(tänkte att hon slängt i sej den som hon fick av sonen) När hon kom in efter tränin o promenad fick hon vanlig mat. Tidigt i morse väckte hon mej då stod hon o ulkade brevid sängen. På promenaden några tim senare så kräktes hon lite till. Hem o efter promenaden så blev det frukost. Nu nästan 5 timmar senare efter promenad så kräks hon igen.

Trodde först det var korven hon inte tålde men nu när hon kräks igen så kan det ju inte vara den eller. Bör jag svälta henne? Annars är hon precis som vanligt o vad jag märkt så har hon inte ätit något ute hon är alltid kopplad. Någon som har några tankar om vad det kan vara?

[ Rapportera ]

Sv: Bella kräks

Ja svält henne en dag, det går mycket kräksjuka bland hundar just nu.
Imorgon kan du blanda i lite morotspuré i maten (små portioner) och lite överkokt ris..sen bör hon repa sig.

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Har en ragdollhona på 5 år som har lite problem. Hon är ju långhårig så hon kräks titt som tätt och det är då både hårbollar och...
Svar
17
· Visningar
1 377
Senast: Celinehenn
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
806
Senast: ryujaneiro
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 051
Övr. Hund Har skrivit en tråd innan om detta, men måste skriva igen. För drygt en vecka sen fick min hund somna in.. hon skulle fylla 12 i...
Svar
11
· Visningar
5 407
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka