H
hundar
Det började igår. Sonen hade gett henne en bit av en stekt tjockkorv. Den kom upp. Sen var jag dum o använde samma korv vid träning då den blev över.(tänkte att hon slängt i sej den som hon fick av sonen) När hon kom in efter tränin o promenad fick hon vanlig mat. Tidigt i morse väckte hon mej då stod hon o ulkade brevid sängen. På promenaden några tim senare så kräktes hon lite till. Hem o efter promenaden så blev det frukost. Nu nästan 5 timmar senare efter promenad så kräks hon igen.
Trodde först det var korven hon inte tålde men nu när hon kräks igen så kan det ju inte vara den eller. Bör jag svälta henne? Annars är hon precis som vanligt o vad jag märkt så har hon inte ätit något ute hon är alltid kopplad. Någon som har några tankar om vad det kan vara?
[ Rapportera ]
Trodde först det var korven hon inte tålde men nu när hon kräks igen så kan det ju inte vara den eller. Bör jag svälta henne? Annars är hon precis som vanligt o vad jag märkt så har hon inte ätit något ute hon är alltid kopplad. Någon som har några tankar om vad det kan vara?
[ Rapportera ]