Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
min häst river med mulen.
hur hoppar dina hästar om dom alltid river med knäna?
För att du antingen hade en dålig hovslagare, eller för att hästen varit med om något hemskt innan? Ganska logiskt, för att inte tala om vanligt.
Skulle hästen ha känsel i hovarna, hur f*n tror du den skulle stå ut med 8 sömmar i varje?
Ehm. Hur hoppar dina hästar om dom alltid river med hovarna?
okej..men när du ser på tv så ganske du tycker att det ser ut som att hästen river med knät eller ganske med ljumsken?
har du haft kanin förut ? för kaniner är faktiskt små nervösa saker, tycker egentligen att d e ganska synd om alla husdjurskaniner.. ( har haft kanin sedan jag var liten, dock bara en kvar ) de är så nervösa och egentligen väldigt rädda små saker. Sen e d klart att de kan vänja sig vid en miljö osv, men att släppa in ett så litet djur med en häst är väll ändå lite onödigt ? Kaninen kommer antlagligen sitta hyperventilerande å trycka i nått hörn, en egen box eller helst en fin uteplats att gräva å busa på ska kaniner ha !
Det verkar dessutom mest som att du vill ha en kanin i boxen för att du verkar tycka att d e tufft, men jag tror nog att både kanin och häst uppskattar egen box...:smirk:
Angående raser, är jag mer för mindre raser som dvärgvädur och hermeliner, belgiska jättar e ju enorma, och ja tycker inte d e speciellt sött... Min åsikt.
Har jag sagt att de rider med ljumsken?
Det kanske är en sån här "häst" hon har
Hoppas nån som träffar dig IRL ger dig en fet smäll.
Min häst river faktiskt väldigt sällan.
Och jag har inte sagt att hon bara river med knäna.
snälla, kan du inte prova att bo hos en elefant? så får vi se hur bra det går?
vill hästen ha en kaninkompis?
har han sagt det till dig?