Belgarägare?

Z

Zania

Tänkte bara höra efter om det finns några belgarägare härinne? Har ni en eller flera belgare, vilken variant?
Hur kommer det sig att det blev en belgare för er och vad gör ni och era hundar?

Har haft en Malle, ihop med min far. Han tränades aktivt i IPO, mestadels. Mycket spår och lydnad på hemmaplan, och skydd på träningar/kurser.
Utbildades samtidigt till väktarhund.

När pappa dog såldes han (Jag har redan en hane här hemma, som inte går ihop med andra hanar, så jag kunde inte ta hem honom) och är nu färdigutbildad väktarhund i tjänst.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
2 533
Senast: DeCloe
·
Övr. Hund Har en Mim Allsafe hemma i L men den är lite för stor för mina hundar. Tänkte att en M blir perfekt då men döm av min förvåning när den...
Svar
0
· Visningar
254
Senast: Viva
·
Hundhälsa Jag är mitt uppe i att byta foder, främst då ena hunden är lite för tjock. Och jag har stött på samma problem som många andra gör, så...
Svar
9
· Visningar
649
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Vegansk efterrätt?

Hund, Katt, Andra Djur