Belesar och Quartz

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Siren
  • Startdatum Startdatum
S

Siren

Är det någon som vet något om dessa hingstar?

Belesar RNF 90. Är inte vid livet nu dock. Har sett bild och poäng och avkommor och allt möjligt, men skulle gärna vilja veta lite mer "på djupet". Temperament o.s.v? :) Jag hade en new forest efter honom en gång och det skulle vara kul att höra om de var lika på något sätt.

Den andra hingsten är Quartz RE 2. Har nyss köpt en ponny som är efter honom. Skulle vara kul att höra saker om honom också, men då vill jag veta allt! Det är svårt att leta exmoorstam måste jag säga ;) Tänkte om någon här var lite insatt.

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 942
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 316
Senast: cassiopeja
·
Avel Jag går ettan på hästgymnasium och har en uppgift kallad "fantasi-avel" där vi väljer ett sto och en hingst som vi ska låtsas avla på...
Svar
13
· Visningar
2 904
Senast: Kisseninan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka