Behöver Tips till Bur!

S

soffeloffan

Nu bor min kanin i en vanlig kaninbur som man köper i affären.
Jag fick iden idag att man kanske skulle kunna bygga en lite större bur till henne. Jag har skissat och fotat och jaa, allt! Nu väntar jag bara på att pappa ska komma hem så att han kan få höra förslaget! :bump: Han kommer nog inte gå med på det, men man kan försöka! :angel::smirk:
Golvet som finns där nu, är parkett men det kan man ju inte ha under en kaninbur.. man kanske skulle kunna lägga över något som är vattentätt.. Och sen såklart måste man ha spån eller annat underlag ovanpå det. Men Jag vet inte riktigt vad. Vad ska man ha i kanterna.. (Lägger in en bild i slutet av inlägget)
Sen andra problemet är att buren kommer stå i ett rum vid ett element.. går det? :cool: Jag kan kanske välja på två möjligheter och det är antingen får buren vara i slutet av rummet. eller i sidan av rummet!

Här är bilden och ni ser längst nere av rummet är där ett element under fönstert. Annars i vänstra kanten står där vita byrolåder, ungefär där hade jag annars tänkt att ha den, enligt mig verkar det bäst. Rummet är långsmalt! :D

Jag vill gärna ha tuuuuusen tips till detta för jag är inget proffs på att bygga kaninburar! :o:D

Sv: Behöver Tips till Bur!

bur2.jpg

fler bilder under Veronicas marsvin

Liknande trådar

Trädgård & Växter 1/4 får vi nycklarna till vårt nya hus. Till huset hör en trädgård om ca: 1100kvm som är byggd i etage. Jag funderar på vad vi skall...
Svar
10
· Visningar
2 184

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka