Behöver svar snabbt!

P

Pepita

Är tvungen att blötlägga krafft fodret till min D-ponny tillsammans med betforen. Måste lägga i korn, krafft groov och magnesium tillskott. Någon som vet hur detta reagerar/ sväller i vatten? Vill inte ha något förgiftad ponny.:d

Sv: Behöver svar snabbt!

Jag har blött kraftfoderpellets och korn tillsammans med betforen och min häst lever ännu... :rofl:

Det enda du skall tänka på är väl bara att inte blötlägga fodret för länge så att det blir dåligt. Det enda som händer är ju bara att pelletsen sväller samt att kornet blir lite grötigt.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 895
Senast: Roheryn
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 832
Senast: Bee
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 911
F
Hundhälsa Jag behöver tips. Min mellersta, Gibbs, äter för nuvarande Royal Canine Satiety Weight Management och även om jag är nöjd med fodret som...
Svar
18
· Visningar
1 269
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama