Behöver lite uppmuntran

fejko

Trådstartare
Ramlade av hästen igår och slog mig så illa att jag har legat i sängen hela dagen med värmemadrass och ätit värktabletter. Min sambo har varit jättegullig och tagit hand om hästar och hämtat hö. Ligger och funderar över livet och att jag kanske borde ha hjälp med hästarna eftersom jag inte hinner rida så mycket som jag borde. Orastade hästar=olyckor!

Usch, vad jobbigt!
Jag har lite likadant, ont i en axel och en tumme efter att ha drattat av igår, i skritt…
Jag skulle hoppa av lite snabbt i farten, och fastnade med foten i stigbygeln. Så trött på mig själv, och på att kroppen inte tål lite bank utan att gnälla järnet nuförtiden.

Insåg att det där inte var så uppmuntrande:o
Men jag förstår hur det känns och kan ge dig all min sympati!:heart

Om du ständigt har dåligt samvete för att dina hästar inte går tillräckligt kan det inget skada att kika efter lite hjälp? :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Eller är det bara spänningshuvudvärk. Berättar om mina migränattacker. Till saken hör att jag inte har haft migrän på 20 år så det känns...
2
Svar
25
· Visningar
2 864
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Ramlade av hästen i lördags, blev avbockad och landade på ryggen. Gjorde svinont och jag blev liggandes på hästägarens soffa ett tag...
2
Svar
37
· Visningar
3 536
Senast: Lobelia
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 363
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Från ingenstans har nu min andra häst också fått fång. Min gamla shettis hade en känning förra våren när hon släpptes i en obetad hage...
2
Svar
22
· Visningar
4 907

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka