Behöver lite konstruktiv kritik

Zewz

Trådstartare
på hundens nya hemsida :p
(innehåller förändras sällan, dock utseendet)
har itne provat i andra webläsare än IE så jag vet itne om den ser bra ut hos alla...
skulle vilja ha in lite "fakta" på sidan, (C, mail-länk, rekomendationer om upplösning osv) men ögat hittar lixom ingen lämplig plats.
(skulle alltså ligga i bakgrundsbilden eller nåt, men vill inte förstöa hunden, han är så sööt :love:)
 
Jag tycker sidan var väldigt snygg!! Väldigt stilren och mycket tilltalande. Gillar färgerna och fonten.
Personligen tycker jag väl inte att det du tog upp behöver finnas, men vill du ha med det tycker jag (c) ska stå i nedre högra hörnet. Ev. rek. browser och upplösning också där. Mailen i mitten underst, men tydligt högre upp än (c)-info. Men som sagt snyggast utan.
Optimeringsinfo kan också stå högst upp till höger eller vänster.

Ok, konstruktiv kritik ;) - det vore snyggare om bilderna öppnas i ett litet fönster utan meny etc. som du gjort på "stamtavla".
Om det gick (vet inte vad du utgått från för upplösning) vore det bra om själva iframen med all text kunde vara lite större för läsbarhetens skull (bredare). Bara lite alltså.

Jättesöt hund!
 
Tack!

Har funderat på det där med bilderna, o varför jag itne gjort en snygg lösnign är att det är ruggigt bekvämt såhär. Är inget jobb med det alltså. Dock kanske jag kunde lägga ner lite jobb nu när jag sällan lägger upp bilder..
Iframen ska jag oxå kika lite på. Anledningen att den blev så smal är att den var lika stor på förra sidan, så jag orkade inte göra om helt enkelt :o
(Är för lat har jag kommit fram till...)
Tack för hjälpen!
 
Jag har ingen konstruktiv kritik att komma med.
Jag säger bara att den är superfin, du är jätteduktig och hobbe är en underbar hund :love:
 
Snyggt, snyggt, snyggt! :D

Personligen skulle jag dock uppskatta en mycket större iframe. Det är kanske i och för sig lite svårt att fixa eftersom bilden på Hobbe (gud så söt han är!) är så stor. Men som det är nu känns det som om texten hamnar i skymundan. Sedan är jag allergisk mot rullister utan ett "block" att dra i. Har man inget scrollhjul på musen är det jätteklumpigt att röra sig över en sida.

Annars har jag absolut ingenting att anmärka på. Finfint! :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tvättstugedrama
  • Parfym
  • Vad gör vi? Del CCIII

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp