behöver hjälp och tips!

G

gogge

Hej alla kunninga travfolk, jag behöver hjälp, min speedcart har jag lånat ut och en häst har sparkat sönder ena stötdämparen , jag tror den heter sevac eller sebac, var någon stans kan jag köpa en ny eller en liknade? dom flesta speedcart har väl stötdämpare som ser liknade ut,smala med en del fjäder pluss en del hölje.
snälla ni hjälp mej kom med tips. :bump:

Vet du märke på vagnen? är lättast isf att ta kontakt med tillverkaren, annars kan du plocka lös den andra och fara till någon MC affär eller nån som säljer biltillbehör.

En undran, du ska väl inte betala den? Om du lånat ut vagnen och någon annans häst sparkar sönder den får väl ägarna fixa till det?

Nej dom får betala den , men jag vill fixa den för annars får man något skit bara.
är det moppe stötdämpare? svebac..
jag tror att det är en vagn gjord av kjell börjesson så jag vet inte hur man får tag på honom, kanske någon vet det?
men har sett att många andra har stötdämpare av samma märke.
men jag ska kolla hos moppe handlare för hos dom större bilbutikerna finns dom inte.
tar gärna imot mer tips!! :idea:

Gjört en sökning på nätet och det jag fann var att dom heter SEBAC och finns till mopeder

Så kolla men moped & MC handlare.

hej !!

Kan inte nummret, hittar det inte...Men adressen till Kjell är(den står på fakturan, men jummret har jag någonannanstans) :bump:
Kjell Börjesson
Vagnmakarn
43020 Veddinge

Gör kjell börjesson vagnar ännu?
har du köpt en vagn nyligen?
min är ca 10 år men jag älskar den och skulle villja ha en till.

Och vad ligger de på nu för tiden i pris?

Köpte oxå min för över 10 år sedan.

Hejhopp!

jaa o ja, han gör vagnar! Iaf för två år sen när jag köpte min :bow:
Min speedcart kostade 4200:- +moms ( alltså 5763:- ) å det är billigt!!! För den är kanon! :rofl: :bump:

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Ska försöka hålla denna långa bakgrundshistoria kort, men det är så att jag har en valack på 11 år som jag ägt nu i ett år. Han är...
Svar
4
· Visningar
972
Senast: Lexa
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 292
Senast: Ajda
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 347
Hästvård Uppgiven var nog ordet och efter att sökt och letat efter liknande problem ger jag upp. Veterinärerna kliar sig i huvudet och jag vet...
2
Svar
35
· Visningar
5 646
Senast: Josofinito
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Adventskalendertråden 2024