Behöver HJÄLP med namn till kanin...

0

00D0012

Jag ska få en kanin,en dvärgvädurs hane, på ca åtta veckor och jag behöver verkligen hjälp med vad den ska heta, han är orange-vit eller vad man ska säga, och han är SUUPERSÖÖT:love:! jag har helt enkelt totalt hjärnstopp! så snälla svara med era bästa namn som ni kan komma:idea: på till en Söt lite hane!:bow::idea: :)

Jag har kommit på några stycken redan ( säg gärna vad ni tycker, jag tål kritik):

Twix
Bingo
Mario
Adidas

:love:
Som ni ser så har jag hjärnstopp, snälla hjälp mig!!

Så låt fantasin flöda det finns inga krav på första bokstav ellr liknande! HJÄLP!!

Tack på Förhand :bow:
// Jag:d

Sv: Behöver HJÄLP med namn till kanin...

Jag tycker sådana namn är lite tråkiga, så vanliga känns det som. Men du ska välja det namn du tycker är fint!

Mina kaniner får heta något på Z.
De två jag har nu heter

Zorro och Zelda. Min fina hona som gick bort för en tid sedan hette Zvea. Jag tycker bokstaven Z är fin på något sätt.

Kanske det finns något ovanligt namn i almanackan som du gillar?

Skulle jag ha en liten ninishane skulle den ha hetat:

Albin
Ludwig
Elliot
Zingo
Gizmo
Figment

Söta namn tycker jag. :p

När får du honom då? :)

Jag ska hämta honom från en som heter Camilla som har två eller tre stycken shettisar på Ringstad gård, kaninungarna( ca.14-15 st:laugh:,två olika mammor asså) bor också där.
jag ska hämta den om ca 3 veckor:D, det var ca 2 veckor sen jag tittade på den och då var den pytteliten och SUPERsöt:love:! men nu har den vuxit lite.:)

P.S den är inte åtta veckor nu, den kommer att vara ca åtta veckor när jag hämtar den!:D

:bump::banana:

Kanske...

Dizel
Zorro
Lillen
Mulle
Pilen

eller kanske efter nån stad tex
Hobart, Paris, london, Berlin, göteborg eller nåt;D tycker om ovanliga namn, jag:rofl:

Liknande trådar

Däggdjur Hej! Jag har fått erbjudandet av min f.d bästis att få deras 2 kaniner de är ett år, hona och hane, hanen sägs vara kastrerad. Men nu...
Svar
6
· Visningar
2 167
Senast: vego96
·
H
Körning Hej allt körningfolk! Jag behöver hjälp av er nu! Jag har precis köpt en rockard och en bröstsele med stilettdäckel till min...
Svar
9
· Visningar
1 471
Senast: schelin_j
·
0
Övr. Djur Hej! Tack för att ni tittade in! jag behöver hjälp med en sak, jag kan verkligen inte komma på ett bra namn till en liten...
Svar
4
· Visningar
780
Senast: Liquitriq
·
G
Övr. Djur Kära gristokiga Bukare. :bow: Jag börjar att få fantasibrist när det gäller namn på mina kultingar.:crazy: Kan ni hjälpa mig...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 133
Senast: Ljulius
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar