behöver goda råd!

kskemilie

Trådstartare
Hejsan, hoppas att någon klok människa kan ge mig ett råd!

Jag har ett sto som förvisserligen har haft livmodersinfl. men är behn. splad och fri från vätska.. dock verkar det inte som hon har tagit sig, jag undrar därför om någon har erfarenhet av förbättrat resultat vid hingstbyte?! Stoet har tidigare fått föl, dock inte i min ägo.

Hoppas på hjälp!

Sv: behöver goda råd!

hur många försök har ni gjort?
har hingsten bra sperma?
vad säjer veterinären på stationen?

Såvitt jag har förstått så är hingstbyte inte nödvändigtvis en bättre lösning, men det är ju olika i varje fall, beroende på t.ex vilken hingst man använt.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle behöva lite råd. Jag är sedan ca 20 år tillbaka tillsammans med en man. Vi blev sambos för 7 år sedan och har två barn med...
2
Svar
24
· Visningar
6 075
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 604
Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
12 611
Senast: LelleLilla
·
Avel Hej! Vet inte om jag postat denna rätt men hoppas det :P Jag har ett sto som jag tagit ett föl på tidigare, föddes 09. Stoet har varit...
Svar
5
· Visningar
1 846
Senast: Zimzalabim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka