Behandling med Advocate.

Tonto

Trådstartare
Frågan är hur länge jag bör hålla hundarna separerade efter ha behandlat med Advocate?

På förpackningen så står det att nybehandlade hundar ska hållas isär, men hur länge är de nybehandlade?

Frågan är hur länge jag bör hålla hundarna separerade efter ha behandlat med Advocate?

På förpackningen så står det att nybehandlade hundar ska hållas isär, men hur länge är de nybehandlade?

Höll aldrig mina isär efter behandling med Advocate, men dom slickar heller inte på varandra. Jag gav före natten och då sover dom och busar inte eller så :)

Höll aldrig mina isär efter behandling med Advocate, men dom slickar heller inte på varandra. Jag gav före natten och då sover dom och busar inte eller så :)

Jag behandlade igår kväll och de fick vara isär under natten. Hunden har täcke på sig nu, så att ingen av dom kan slicka på det behandlade området och det verkar gå bra. :)

Liknande trådar

Hundträning Jag ska gå i pension senare i år och börjar planera "pensions-valp" :-) Vet inte hur länge efter pensionsdagen jag ska lyckas hålla mig...
Svar
12
· Visningar
1 367
Senast: movi
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 594
Senast: ildiko
·
Hundhälsa Min ena hund har ju kliat sig lite till och från i många år vilklket gjort att jag trott hon haft lite kvalsterallergi. Hon kliar sig...
Svar
11
· Visningar
1 440
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
635
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hage
  • Hagstolpar