Behandling med Advocate.

Tonto

Trådstartare
Frågan är hur länge jag bör hålla hundarna separerade efter ha behandlat med Advocate?

På förpackningen så står det att nybehandlade hundar ska hållas isär, men hur länge är de nybehandlade?

Frågan är hur länge jag bör hålla hundarna separerade efter ha behandlat med Advocate?

På förpackningen så står det att nybehandlade hundar ska hållas isär, men hur länge är de nybehandlade?

Höll aldrig mina isär efter behandling med Advocate, men dom slickar heller inte på varandra. Jag gav före natten och då sover dom och busar inte eller så :)

Höll aldrig mina isär efter behandling med Advocate, men dom slickar heller inte på varandra. Jag gav före natten och då sover dom och busar inte eller så :)

Jag behandlade igår kväll och de fick vara isär under natten. Hunden har täcke på sig nu, så att ingen av dom kan slicka på det behandlade området och det verkar gå bra. :)

Liknande trådar

Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
461
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
552
Hundträning Min 4,5 månader gammal fralla tik håller på med mkt resursförsvar mot andra djur. Finns det mat framme och andra hundar i närheten hemma...
Svar
7
· Visningar
1 363
Senast: lilstar
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 831

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka