Farao

Trådstartare
Popcorn har blivit mamma! Och jag är "mormor"!!:bump: :bump: :banana: ;) :bump: :banana:

Natten till onsdag släpptes hon ut, jag trodde det skulle ta ett par dagar till då hon inte visade några tecken på att det var dags. När hon inte dök upp under hela onsdagen, inte ens sent på kvällen, trots att jag var ut och lockade o letade efter henne så började jag ju misstänka att "nåt" hade hänt.
Imorse kom hon runt knuten just när jag skulle åka till jobbet, ville in å äta mat.

Släppte in henne så hon fick äta lite innan jag släppte ut henne igen och lade mig på lur. Efter 2 varv runt huset hittade hon mig :smirk: Jag schasade då iväg henne - och hon gick raka vägen till bebisarna-som låg i en rishög, i en liten håla- 50meter från huset :)

Så jag tog in dom o poppan var jättenöjd!

Fick 3 st gula och en sköldpadda. Underbara! Alla lika stora och verkar friska :banana:
Bild på mamsen
Popcorn5.jpg

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 158
Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
5 194
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Bengi (som är minst 13 men ev betydligt äldre, då han dök upp hos oss 2006 från typ ingenstans) har varit jättedålig en tid. Han har...
2
Svar
22
· Visningar
9 843
Senast: mollyphlox
·
Övr. Hund Åh sliter mitt hår! :arghh: Fick hem en 4 månaders boxervalp förra helgen. Super fin och följsam! Uppfödaren har lagt ner mycket tid på...
Svar
13
· Visningar
1 721
Senast: Lampan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama