Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var när hur är det?Sommarjympa med Friskis - check! Stundtals riktigt jäkla asjobbigt, haha. Men man kan ju inte låta bli att le trots det när ledarna är så himla glada, vi fuldansar till Walking on sunshine och några deltagare spontant börjar sjunga med
Ska försöka hänga med på detta varje onsdag (det är ju gratis!) och så tänkte jag testa deras crosspass någon dag, det kostar dock 60 kr per gång eftersom jag inte är medlem.
Var när hur är det?
Att bränna sig i solen är inte skönt. /Tomat.
Dock är det väl dumt att klaga på solen nu när den för en gångs skull är givmild och visar sig, men det får nog bli solning av rygg eller inomhusaktiviteter idag.
Att bränna sig i solen är inte skönt. /Tomat.
Dock är det väl dumt att klaga på solen nu när den för en gångs skull är givmild och visar sig, men det får nog bli solning av rygg eller inomhusaktiviteter idag.
Kaos nu på kvällen. Alldeles för mycket stress.
Skulle kolla hemresa, vilket visade sig bli rejält krångligt. Som tur är löste det sig med att jag åker till arlanda från Ungern, och blir hämtad av pojkvännen
Från och med imorgon reser jag på egen hand. Tror att jag stannar i Prag någon dag eller två till, sen hoppas jag kunna ta mig till Slovenien. Men det kan bli ändrade planer, får kika på det imorgon!
Det är det!Alltså vad underbart! Var i Prag i höstas och gillade stan jättemycket. Just nu uppdaterar en bekant instagram med bilder från Sloveniens natur hela tiden och det ser så vackert ut! Dit skulle jag gärna åka.
Det är det!
Idag är det molnigt, så jag (och alla andra) passar på att shoppa. Smidigt med wifi i foodcourten
Imorgon ska det bli 30 grader varmt, och jag har planerat in en heldag på zoo. Att strosa runt och titta på djur i lugn och ro kan nog göra susen för min hjärna.
Dagens träning består av att kånka runt på min packning i väntan på att jag kan checka in. Ska passa på att gå och boka morgondagens nattåg (till Wien, där ska jag byta till Slovenientåget).
Tack för tipset om naturen, ska helt klart försöka ta mig utanför stan. Ska åka till en mindre stad där, så det borde inte vara så svårt
Gränsen för lpt är 90/60 i blodtryck.Finns det ingen möjlighet att du kan få komma till ett behandlingshem? Är enda alternativet till hjälp inläggning? Förut gick du väl på nån dagvård?
Av ren nyfikenhet, var är gränsen för blodtrycket för att få lpt?