Jag får upp herrskor när jag googlar, är det de du haft eller en damvariant?
De finns för dam också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får upp herrskor när jag googlar, är det de du haft eller en damvariant?
Men lilla katten!! håller tummarna för att hon blir bättre snart @Jenka och att ni hittar mediciner som hjälper!!
Idag ska jag bara jobba halvdag och sen ska jag in till Göteborg för att gå på min examensceremoni! Skönt att få ett avslut på skolan. Kommer inte bli någon träning idag men ska rida hela helgen!
Eller inälvor, för den delen (som svar på det mjuka gosiga). Dom kan också orsaka en hel del utbuktande om man inte har muskulatur som håller dom på plats. Allt är inte fett som buktar, som någon vis man borde sagt nån gångDet vore så himla fiffigt om man kunde bestämma varifrån fettet skulle tas men så funkar kroppen inte tyvärr. Men jag tror att om du fortsätter träna och äta bra och lägger på en stor portion tålamod så tror jag du kommer se resultat så småningom. Jättetråkigt svar, jag vet Hur mycket core tränar du? Jag upplever att magen känns "tightare" när jag är stark i bålen. Nu när jag inte tränat ordentligt ett tag hålls inte det mjuka gosiga in på samma sätt
Eller inälvor, för den delen (som svar på det mjuka gosiga). Dom kan också orsaka en hel del utbuktande om man inte har muskulatur som håller dom på plats. Allt är inte fett som buktar, som någon vis man borde sagt nån gång
Keep up the good work @Nixehen ! Det viktigaste är att det ger sig nånstans, det kommer ta runt magen också till slut (för du har ju inte oändligt med material på övriga punkter). Heja, heja!
Är du säker på att du inte är i sjätte månaden?Haha
Apropå utbuktande så har jag haft en väldigt snygg gravidliknande mage de senaste fyra dagarna, från morgon till kväll och oberoende av vad jag ätit Min mage har tydligen varit väldigt upprörd av okänd anledning. Men idag har den äntligen börjat ge med sig! Skönt att slippa se ut som om man vore i sjätte månaden liksom (i alla fall om man inte ÄR i sjätte månaden )
Är du säker på att du inte är i sjätte månaden?
Har haft samma problem, men över ett dygn har det bara rasat bort och i morse var det en fantastiskt tjusig mage som mötte mig i spegeln Himla skönt att känna att allt slit med träning och mat lönar sig, det är liksom så lätt att glömma bort när man bara ser den där vätskesamlande, uppblåsta kroppen ett tag. Dessutom ett himla bra kvitto på att kroppen mår som bäst när jag äter som jag ska. Det är när jag tappar aptiten och låter bli att äta som den blir sådär uppblåst (samt att jag har en tendens att endast bli sugen på chips = massa salt och kolhydrater som kan binda vatten)