Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det är mycket mer bekvämt, mindre saker under benet. Nackdelen är det inte går att dra upp stigbygeln på samma sätt utan den blir hängande längre ner, men det kan en ju lösa genom att lägga stigbyglarna i kors över sadeln tex. Bates har egna webbers som jag tycker är i bra kvalitet.Hur fungerar webbers?
Vad är det för för skillnad med vanliga stigläder och webbers?
För och nackdelar?
Tips på stigläder/webbers till Bates sadel?
Jag tycker det är mycket mer bekvämt, mindre saker under benet. Nackdelen är det inte går att dra upp stigbygeln på samma sätt utan den blir hängande längre ner, men det kan en ju lösa genom att lägga stigbyglarna i kors över sadeln tex. Bates har egna webbers som jag tycker är i bra kvalitet.
Det är en ögla upptill som krängs på krampan.Knäpp fråga; men hur fäster man webbers jämfört med vanliga stigläder?
De webbens jag haft slets mycket fortare än mina vanliga läder, töjdes mer också.Kikar på dessa och är lite sugen på att testa.
Har Batessadel men alltid använt vanliga stigläder. Har gått igenom en del nu de håller ju några år även om man köper kvalitets märken så nu börjar det bli dags att byta igen.