Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
menäde absolut inte att vara elak!
men förstod inte direkt vad det var jag skrev som kan uppfattas som elakt heller..
snarare komiskt eller sakrastiskt..
läs inlägg 22 och 23.
ganska elakt "hihi bakom rygg....."
jag fattar absolut inte vad "Gå in och läs på Ride ons tråd om hur många forumare det behövs för att byta en glödlampa så får du ett bra svar." är!!!
men fattar iallafall såpass mycket att den syftar till att idiotförklara mig...
Juridik & Ekonomi Jag jobbar i en bransch som är konjunktur känslig och vilket har lett till att jag har kollegor som blivit uppsagda nu. Det kom ganska...
Foder & Strö Min gillade först Glyxx, sen Gastromash. Nu har jag börjat ändra från dag till dag mellan Aveve All In och en från Brogaarden. Att byta...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.