Bäteka mitt sto?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare KorvaS
  • Startdatum Startdatum
K

KorvaS

Ja har en jätttteeee söt conemara dam hemma, hon e 13 år o skimmel. Hon har inte haft föl innan men hon e jätte snäll så de skulle nog gå :) ;):bump::banana:
Hon e utstäld som treåring me 41 poeng mer vet ja ej.
Hon e lungn i temprameantet men hon bokar ibland nä ja rider men de går väll inte i arv?
Ja vet inte va hon ha för stam de paperna har mamma
Ja har inte haft föl innan men min granne e jäätttteee duktig :bump:

:love:-helsningar KorvaS o Rubin

Sv: Bäteka mitt sto?

Ok bra :) :bump:

va fö hingst skulle ni räkomendera? :bump: föl e så söta :love::love:

jag brukar vanligtvis inte kolla in på avel efter som att jag alltid är ute och dansar med stängda ögon :angel: men jag är tydligen inte ensam.

Ta reda på vad det är för stamm och om ni har råd med ett föl? Stallplats osså bör ju kollas upp.

Är du säker på att den heter Rubin?

Skriver du ut namnet kan jag kolla upp stammen.

jaa :bump::love: va ja vet så heter hon bah Rubin :crazy: men mamma har hennes pass nånstans men hon visste inte vart :crazy: ja vet bah att hon heter nått me RC i slutet :crazy:

jaa :bump::love: va ja vet så heter hon bah Rubin :crazy: men mamma har hennes pass nånstans men hon visste inte vart :crazy: ja vet bah att hon heter nått me RC i slutet :crazy:

Det finns ingen 13-åring i SCS register med det namnet. Så antingen heter hon något annat/mer än Rubin eller så stämmer inte åldern. Eller så är det ett troll? Börja med att leta upp passet, så att du kan lämna korrekta uppgifter på stoet. Namn och registeringsnummer står i passet!

Ja har en jätttteeee söt conemara dam hemma, hon e 13 år o skimmel. Hon har inte haft föl innan men hon e jätte snäll så de skulle nog gå :) ;):bump::banana:
Hon e utstäld som treåring me 41 poeng mer vet ja ej.
Hon e lungn i temprameantet men hon bokar ibland nä ja rider men de går väll inte i arv?
Ja vet inte va hon ha för stam de paperna har mamma
Ja har inte haft föl innan men min granne e jäätttteee duktig :bump:

:love:-helsningar KorvaS o Rubin

dEta måsste va ra ätt trål,äller vatrorni andra :cool:

Är det inte helt uppenbart? Det skriker ju troll långa vägar :D

Jag tycker att du ska ta en riktigt fräsig varmblodstravarhingst :banana::bump::love::love::banana:

:confused:Du verkar inte ha åldern (med tanke på din stavning) o kunskapen för att ge dig in i avel (din mamma har pappren)! Ska det avlas är det nog din mamma som ska bestämma detta:idea::devil:

Troll, jag har sett henne i andra trådar. Kom till denna för att jag såg den på startsidan och misstänkte det på en gång bara av att läsa ordet "bäteka".

Grannen är inte den som ska han ansvaret. Det är ni som äger hästen o har ni inte kunskap ska ni inte avla så enkelt är det:devil:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Betäckning 2024 - föl 2025
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Ridskoleryttare
Tillbaka