Bästa veterinärvårdförsäkringen

Jag har Agria och Folksam. Jag bytte faktiskt på en häst från Agria till Folksam, vilket inte var några problem. Han hade varit försäkrad i Folksam under flera år, och den förra ägaren hade bytt till Agria.

Dock ägde de honom bara i nio månader, så när jag bytte till Folksam så var hästen tillbaka i första bolaget, där han varit i flera år tidigare.

Jag vet inte om det spelade roll, men i och med att han inte hade några gamla skador, och besiktningen var ok, så var bytet enkelt.

Min erfarenhet av båda bolagen har varit väldigt bra. Båda har varit snabba med utbetalning och så vidare.

Folksam är dock billigare än Agria.

Den häst vi har i Agria är så gammal att vi inte kan byta. Inget bolag vill nyförsäkra en 20-årig ponny. 😉

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 372
Senast: skiesabove
·
Fritid På måndag förmiddag ska jag ta mig från Torsby till Grövelsjön. Finns det någon egentlig nackdel att ta sig dit via Norge? Vägen är ett... 2
Svar
22
· Visningar
976
Senast: Migo
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
767
Senast: Guldaskig
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 224

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka