Bästa vänner *film*

Sv: Bästa vänner *film*

Oj så söta!
Vad är det för ras på hunden? Jag får hem min lilla blandis hane på lördag och jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra med katterna. Som det är nu har katterna varit livrädda för de hundar som de har sett. Utan att de egentligen råkat ut för något.
Hur gjorde ni när ni "släppte ihop" dem?

Det är en blandras 50% Phalene & 50% Kinesisk nakenhund.

Hon ser ju dock nästan enbart ut som en Chinese...

Nelly snart ett år.
15063474.jpg
[/url][/IMG]

Det gick jätte bra med katten. Vår katt är lite speciell, han ska jämt vara mittpunkten, så skulle man släppa in honom i en hundgård så skulle han säkert ställa sig i mitten. Får vi besök av hundar så kommer han springades och ska vara med och kolla vad det är för några som inkräktar på hans gård.
Katten var ca 1½ år när vi skaffade hunden, så han var/är ju väldigt leksjuk, så dom har bara haft kul med varann.
Man fick passa katten lite så att han inte gjorde illa hunden, eftersom han va mycket större än henne.

Hahaha vilken härlig film, välgjord också! Värsta action juh:angel::rofl::rofl::bow:

Härlig katt och valp:love:

Jaha, hon ser ju inte så mycket ut som en chinese när hon var valp. Men hon är himla fin din lilla hund!
Min katt är också mycket speciell, älskar uppmärksamhet, öppnar dörrar och är almän ordningspolis på gården. Han knallar runt längs ägorna och ser så att inget ´har inkräktat eller så att någon inhyrd i stallet gör något som de inte borde. Får han inte gå in precis när han vill går han runt och klagar högljutt i stallet.

Jag hoppas nu att denna rätt fega katten ska gå bra ihop med hunden. De andra katterna blir det nog int så mkt problem med. De är inte så fega och har träffat hundar förr.

Gulligt! Än har inte mina katter börjar leka med min cavalier hane än!
:):smirk:

Vår katt är ju som sagt lite speciell... Han älskar att busa! :love:

Fast nu börjar han tycka att nelly är lite dryg, då hon har blivit så stor.

Det är kul när det funkar så bra,du ska få se min förra vovve,58 kg och 8v kattunge..dom hade kul

http://archive1.pixbox.se/arkivet/synligt_23/15480000-15489999/
640x480/15489391.jpg

http://archive1.pixbox.se/arkivet/synligt_23/15480000-15489999/
640x480/15489390.jpg

http://archive1.pixbox.se/arkivet/synligt_23/15480000-15489999
/640x480/15489389.jpg

15489390.jpg

Nej,han var jätteduktig,han visste hur hårt han skulle bita:eek:
Det hände även att han släpade runt på henne i nackskinnet! Speciellt om det kom folk,då sprang han och hämtade henne och visade upp..

Haha, vad gulligt! Och tur att han var medveten om att han var lite större... Om nu hunden var en "han". :o:)

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 499
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
998
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 166
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 645
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka