Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så gör jag ocksåJag brukar bara köra en tom maskin efteråt, plus helst typ handdukar eller liknande som man sedan kör i torktumlaren
Jag har ingen torktumlare..Jag brukar bara köra en tom maskin efteråt, plus helst typ handdukar eller liknande som man sedan kör i torktumlaren
Aha, ja då är det värre. Torktumlaren är ju guld för att få bort päls.Jag har ingen torktumlare..
Då får jag päls överallt på handdukarna istället..
Jaa, det står på investeringslistan. Men än så länge får jag klara mig med tvättpåse.Aha, ja då är det värre. Torktumlaren är ju guld för att få bort päls.
Nä det lät ju mindre bra i och för sig. Det blir ganska smutsigt med eksemtäcken ibland. Jag vill helst slippa "förbehandla" alltför mycket. Jag är latVi har Mooreland riders tvättpåsar.
Påsarna är täta så man måste skaka/ borsta bort så mycket skräp som möjligt innan tvätt.
Allt sand o grus blir kvar i påsen och då blir det inte speciellt rent.
Jag testade det, men tyckte inte det fungerade särskilt väl.. Hade ändå massor med päls kvar i maskinen.Jag tvättar täcken ihop med skumgummilappar (sånna man har till barn för att göra rent) dom tar upp en del hår