Bästa träningsspelet till wii?

FadeAway

Trådstartare
Eftersom jag är hopplöst efter och dessutom dåligt med tid så han jag börjat träna med wii. Nån gång har vi lånat hem träningsspel troligen från min mor.

Har testat
wii fit plus
Ea sports active
My fitness coach

De båda senare ska ha uppföljare. Men eftersom jag är hopplöst efter så går ju inte dessa att köpa i handeln längre. Ea sports är bäst i dagsläget wii fit är hopplöst sämst det är på tok för fokuserat på balansbrädan.
 
Mesta träningsvärken jag fått från wii-spel har nog varit från nåt av Raving Rabbids-spelen! :laugh:

Poängen med att spela träningsspel är väl(?) att det är mycket roligare än att bara träna vanligt, och man blir mer motiverad? Då är det ju viktigt att det är något du tycker är kul också! Jag tror det var danserna i nåt av Raving Rabbids som lämnade oss allihop stönande i soffan, och det var ju inte för att de egentligen var svåra utan för att vi levde oss in och bara hade roligt. Det finns väl ett antal "riktiga" dansspel till wiit också tror jag, plus zumba. Dans är ju jättebra träning, och förhoppningsvis kul. :)
 

Liknande trådar

Fritid Vilket träningsspel är bäst till wii? Wii fit (plus) eller EA Active Personal Trainer?
Svar
2
· Visningar
1 405
Senast: Lupin
·
Fritid Har blivit med Wii och tycker att det fungerar bra att träna med Wii fit plus. Det är en träning som faktiskt blir av. Dock har jag sett...
Svar
13
· Visningar
2 049
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp