bästa tipsen

K

knasenknas

vad är erat bästa tips på hur man ska få ner magen på hästen? särkillt nu under betstiden, då magen blir väligt tjock? :p

Sv: bästa tipsen

Långa härliga uteritter brukar göra susen. Dressyrpass i solsken brukar bara sluta med att alla är olyckliga...

Sv: bästa tipsen

Lagom mycket mat och motion.... Enda sättet...
Min shettis är inne och äter halm på nätterna, eftersom gräst växer så förbannat... och sedan har jag med henne som handhäst när jag kör ardennern. Då håller hon sig hyfsad, men hon är ändå tjock...

Liknande trådar

Hästvård Min ena häst har fått en sårskada och fått Metacam utskrivet av veterinär. Hon har gått på det någon gång tidigare, och det är alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 535
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
601
Senast: tara
·
Foder & Strö Allvetande Buke! Försökt googla på sånt som är giftigt för häst bland frukt och grönt, men får främst fram information om vilka växter...
Svar
0
· Visningar
384
Senast: screen
·
Hästvård Jag har fått lära mig att hästen ska vara ren och torr innan klippning, dvs. ren som duschad med schampo. Detta för att få en jämn och...
2
Svar
28
· Visningar
1 814
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix